ما را در اینستاگرام دنبال کنید :

تچرا Tachra

کناف کاری ارزان

دسته بندی


محبوب ترین مقاله ها


Introducing Labell stretch ceilings
۲۵ بهمن ۱۴۰۲

Introducing Labell stretch ceilings سقف های کشسان از مدرن ترین انواع سقف کاذب ...

The application of linear lights in the false ceiling of knauf
۳ بهمن ۱۴۰۲

The application of linear lights in the false ceiling of knauf در حال ...

Introducing Aquaplus a new product of Kplus company
۸ آبان ۱۴۰۲

Introducing Aquaplus, a new product of Kplus company پانل مسلح سیمانی از محبوب ...

Introduction and application of mineral fiber acoustic tile
۲۴ مهر ۱۴۰۲

Introduction and application of mineral fiber acoustic tile در این سال های اخیر ...

Advantages and features of K Plus powder products
۱۸ مهر ۱۴۰۲

Advantages and features of K Plus powder products محصولات پودری کی پلاس در ...

Introduction of knauf plaster coated panels
۲۶ شهریور ۱۴۰۲

Introduction of knauf plaster coated panels در بحث ساخت و ساز، بهره وری ...

برچسب ها


کناف کاری ارزان

کناف کاری ارزان

کناف کاری ارزان ؛ دارای ویژگی هایی می باشد که باید در هنگام خرید به آن توجه کرد . کناف سقف یک نوع صفحه ای روکش دار کچی است که به صورت پیش ساخته به فروش میرسد . کناف ها توسط پیچ های به هم متصل میشوند . از کناف ها بیشتر برای سقف ، دیوارها استفاده میشود ،کناف ها دارای وزن بسیار کمتری دارد که باعث میشود نصب آنها به آسانی انجام شود . و به صورت پیش ساخته است باعث می شود در زمان و هزینه صرفه جویی شود . کناف ها دارای انعطاف پذیری بالایی دارد و دارای تنوع زیادی در بازار عرضه می شود . کناف کاری ارزان که توسط شرکت تچرا  با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت مواد انجام می شود این شرکت در زمینه اجرای انواع کناف فعالیت می کند و طرح های متنوع بسیاری دارد . در طراحی و دکوراسیون ساختمان ها اجرای کناف را به بهترین شکل  ممکن برای شما اجرا می کند و در اینجا به انواع آنها و استفاده در مکان های مختلف اشاره کرده است .

کناف کاری سقف

کناف کاری سقف بخاطر وزن سبکی که دارد باعث شده است که ساختمان ها هیچ گونه سنگی وزنی نداشته باشد . کناف کاری سقف را میتوان در زمانی که دچار خرابی شده به راحتی برداشت و به تعمیران پرداخت و بعد دوباره نصب کرد . از کناف کاری سقف برای زیبایی بیشتر استفاده میکنند . و برروی این کناف کاری سقف انواع نور پردازیهای مخفی با نور عالی ایجاد میکنند . کناف کاری سقف جز سقف های پر طرفداری میباشد زیربه عنوان یک عایق اضد اب  ، ضد حریق ایمنی ساختمان شما را بالا میبرد . از این سقف ها برای عایق صدا و حرارت استفاده میشود . وبه خاطر استفاده از ساختار فلزی سبک تر و امکان ایجاد تنوع بالا  در طراحی انواع کناف کاری سقف مورد استفاده  میباشد .

"<yoastmark

کناف کاری دیوار و سقف

کناف کاری دیوار و سقف را میتوان یکی از زیباترین وجذابترین موارد در دکوراسیون داخلی خانه ها نام برد . کناف یک نوع لیمنت دیوار شک است که توسط شرکت تچرا تولید و به فروش میرسد . کناف به صفحه های گفته میشود که با روکش گچی ساخته شده و برای اتنواع دیوار ها و سقف ها مورد استفاده قرار میگیرد . کناف کاری دارای وزن بسیار پایینی را دارا میباشد . و این نوع سقف و دیوارها به دلیل داشتن وزن کم خطری برای ساکنلن منزل ایجاد نمیکند . و قابلیت انعطاف پذیری بالایی را دارا میباشند . سبک بودن کناف کاری دیوار و سقف باعث شده است که کارگران انها را به راحتی حمل کنند و در نصب ان دچار مشکل نشوند . قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن این گونه کناف ها سبک بودن در مقابل استحکام قابلیت کار برروی دیوار و سقف از جمله دلایل خاص که باعث شده است مردم از این نوع کناف ها بیشتر استفاده کنند . برای اطلاع از قیمت انواع کناف سقف ارزان ، تچرا را دنبال کنید .

"<yoastmark

 کناف اماده

کناف اماده را میتوان بگونه ای  گفت که صفحه روکش دار از جنس گچ میباشد که میتوان ان را در همه جا استفاده کرد . کناف اماده نصب اسانی دارد و  باعث بالا رفتن سرعت حمل و نقل بدون شکستگی و اسیب دیدگی و دارای ،قابلیت تنوع بیشتر در طراحی داخلی و امکان اجرای طرح های مختلف روی سقف ها و ترکیب نور ورنگ قابل اجراست .کناف در برابر زلزله و حرارات بسیار مقاوم است کناف  اماده وزن کمی دارد و هزینه حمل نقل ان پایین است . شرکت تچرا تولید کننده این نوع کناف های اماده می باشد شما برای دریافت انواع مدل کناف اماده بهتر است به سایت این شرکت مراجعه کرده و با کارشناسان فروش مشاوره بگیرید .

کناف اماده
کناف اماده

فروش کناف ارزان

 کناف از صفحات فیبری بسیار نازک و کچ ساخته شده است که با پیچ به سقف متصل میشود . اما بسته به متریالی های دیگر در انواع کناف وجود دارد. کناف  وزن کمتری و سبکی دارد و قابل رنگ کردن است و باعث بالا رفتن سرعت اجرای کار وکاهش هزینه های حمل ونقل و افزایش سطح بهره وری نیروی کار انسانی است کناف ارزان  با روکش های و متریال های دیگر برای ایجاد خاصیت ضد رطوبت و ضد حریق را داراست .شرکت تچرا که جزمعتبر ترین فروش کناف ارزان میباشند کناف های این شرکت  دارای کیفیت بالاو قیمت پایین برای مشتریان را دارا میباشد که برای خرید انواع کناف ها به سایت شرکت تچرا مراجعه کنید .

فروش کناف ارزان
فروش کناف ارزان

اموزش کناف کاری

کناف کاری یکی از کارهایی است که امروز ه بیشتر نظر افراد را به خود جلب کرده است و دارای رونق بازار زیادی هست . این کار نیاز به مهارت زیاد و کسب دانش ان را میباشد . کناف بیشتر برای برای انواع سقف ها و دیوارها مورد استفاده قرار میگیرد . و وزن پایینی و قابلیت انعطاف پذیری بالایی را دارا میباشد . همچنین به علت اماده بودن این کناف ها صرفه جویی بیشتری در زمان و هزینه را دارا میباشد . شرکت تچرا که جز تولید کنندگان انواع کناف های کاری میباشد . این شرکت برای علاقه مندان به یادگیری این نوع سبک کاری در برنامه های خود اقدام به اموزش به علاقمندان شده است که شما میتوانید با مراجعه به سایت شرکت از کارشناسان در باره برنامه های اموزشی کناف کاری و نحوه ثبت نام سوالات خود را بپرسید .

"اموزش

مصالح کناف کاری

کناف یک صفحه روکش دار است که به صورت پیش ساخته شده ارائه میشود و برای انواع سقف ها و دیوارها از ان استفاده میشود . برای نصب این گونه سقف ها و دیوارها  وسایل مورد نیاز لازم میباشد که در اینجا به آنها اشاره میکنیم :

اره چاقویی: برای برش پانل های بصورت نواری است و سری کاری با سرعت اجرای بالا استفاده میشود .

سوهان گرد :وسیله ای برای سوراخ کردن و بریدن پانل های در شرایط مختلف .

کاتر کناف : یکی از کار بردی ترین ابزارها برای برش پانل ها میباشد و این محصول دارای بدنه فلزی مقاوم و تیغه ی غیر قابل انعطاف دارد .

کاردک زاویه خارجی :این وسیله برای بتونه کاری و درزگیری سطوح پنل استفاده میشود .

ماله نازک کاری : این وسیله برای پرداخت سطوح نا منظم مورد استفاده قرار میگیرد .

مصالح زیادی در کناف کاری مورد استفاده قرار میگیرد که ما در اینجحا به اندکی از انها اشاره کرده ایم برای اطلاعات بیشتر به سایت شرکت تچرا مراجعه کنید .

"مصالح

کار کناف در تهران

کار کناف در تهران امروزه جزه بهترین کارهای دکوراسیون داخلی منزل شده است . و با کارکناف در دکوراسیون باعث شده تا محیط داخلی منزل شما به زیباترین شکل دیده شود . کار کناف باعث صرفه جویی زیادی در هزینه ها و زمان شده است . و میتوان از انواع طرح هایی که دارد به سلیقه خود یکی را انتخاب کرده و بگوید تا براتان نصب کنند . کار کناف در خانه ها باعث شده است تا یک نوع عایق صدا و عایق حرارت در خانه ها باشد . کناف دارای انعطاف پذیری بالایی میباشد . و میتوان برای سقف ازذ نور پردازی مناسب و خیلی راحت استفاده کنید بهترین شرکت کار کناف را درتهران اجرا میکند شرکت تچرا میباشد که دارای انواع نصابان مهار در این زمینه هستند که شما با مراجعه به سایت این شرکت میتواند با انها ارتباط برقرار کنید .

"<yoastmark

کناف کار در غرب تهران

کناف کاری یکی از فعالیتها ومهارتهای خاصی است که توسط افراد حرفه ای قابل انجام است . بیشتز ا زکناف کاری در سقف ها و دیوارها مورد استفاده قرار میگیرد که باعث میشود علاوه بر ایجاد فضای خاص و زیبایی بیش از حد منزل سرعت کار بالا رود . کناف کاری انواع مختلفی دارد . این نوع کناف ها دارای قابلیت رنگ کردن را نیز دارد یعنی شما به هر رنگی که مایل باشدی میتوانید ان را رنگ  کنید زیرا رنگها در طراحی داخلی و کناف کاری تاثیرات زیادی و جالبی را دارا میباشند . و شما میتوانید با توجه به استحکام و ترکیب رنگ وسایل خانه خود به رنگ کناف بپردازید .کناف کاری در غرب تهران یکی از نمایندگان شرکت تچرا میباشد که با اعطایی نمایندگی  در غرب تهران شعبه ای را برای دسترسی راحت افرادتاسیس کرده اند که شما میتوانید با مراجعه به سایت شرکت تچرا انواع کناف کاردر تهران را بیابید .

"<yoastmark

کناف کار دیوار

کناف کاری دیوار را میتوان به عنوان دیوار جداکننده و دیوار عایق صدا و… نام برد . از کناف کاری دیوار در دکوراسیون داخلی استقبال زیادی شده است زیرا بهترین جدا کننده محیط داخلی میباشد . و میتوان کناف کاری دیوار را رنگ امیزی کنید . از کناف کاری دیوار میتوان به عنوان کناف پشت تلویزیون استفاده کرد تا در دکوراسیون داخلی امکان طراحی برروی ان را فراهم اورد و زیبایی خاصی به محیط خانه داد . به علت شکل پذیری بالایی که کناف کار دیوارها دارد میتواند به هر طرح ومدلی که دوس دارید ان را طراحی کنید . و به علت سبک وزن بودن در زمان وقوع حادثه هیچ یک از افراد خانه دچار حادثه نمیشوند . و از این گونه دیوارها میتوان به عنوان عایق صدا و حرارت استفاده کنید .

"<yoastmark

کناف آنلاین

 امروزه زیبایی دکوراسیون های داخلیاعهمیت زیادی به خود گرفته اند .در واقع کناف صفحات گچی است که طی یک فرایند تبدیل به دیوارهای گچی شده است که برای اتصال به سقف یا یکدیگر نیاز به انواع پیچ را دارا میباشد . کناف یکی از مصالح اصلی در ساخت و ساز میباشد . که به صورت خشک و بدون نیاز به اب که در طرح های گوناگون طراحی شده اند . شما برای خرید انواع کناف انلاین میتوانید فقط با مراجعه به سایت شرکت تچرا که جز بهترین تولید و وارد کنندگان انواع کناف ها میباشد و با برقراری ارتباط با کارشناسان این شرکت کناف خود را به صورت انلاین با قیمت پایین و با بهترین کیفیت  خریداری کنید .

کناف آنلاین
کناف آنلاین

قیمت کناف

برای محاسبه قیمت  کناف  نوع سقف ها متحرک یا ثابت بودن ان بستگی دارد .همچنین این کناف ها میتوانند به دو صورت ساده و یا طرحدار موجود میباشد که همه موارد برروی قیمت تاثیر گذار هستند . این موارد از فاکتورهایی هستند که شما در هنگام خرید با ان روبه رو میشوید در حالی اگر بخواهید آن را نصب و به اجرا در بیارید باید یک هزینه جداگانه برایآن در نظر بگیرید .برای اطلاع بیشتر ا زقیمت کناف  به سایت شرکت تچرا مراجعه فرمایید و یا با شماره تماس هایی که در سایت مندرج شده است تماس بگیرید .

قیمت کناف
قیمت کناف

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.