ما را در اینستاگرام دنبال کنید :

تچرا - Tachra

کناف سقف پذیرایی

دسته بندی


محبوب ترین مقاله ها


معرفی و کارایی سقف های کشسان کاذب لابل
۲۵ بهمن ۱۴۰۲

Introducing Labell stretch ceilings سقف های کشسان از مدرن ترین انواع سقف کاذب ...

کاربرد نور های خطی در سقف کناف
۳ بهمن ۱۴۰۲

The application of linear lights in the false ceiling of knauf در حال ...

معرفی آکواپلاس، محصول جدید شرکت کی پلاس
۸ آبان ۱۴۰۲

Introducing Aquaplus, a new product of Kplus company پانل مسلح سیمانی از محبوب ...

معرفی و کاربرد تایل آکوستیک الیاف معدنی
۲۴ مهر ۱۴۰۲

Introduction and application of mineral fiber acoustic tile در این سال های اخیر ...

مزایا و ویژگی های محصولات پودری کی پلاس
۱۸ مهر ۱۴۰۲

Advantages and features of K Plus powder products محصولات پودری کی پلاس در ...

معرفی پانل های روکش دار گچی کناف ایران
۲۶ شهریور ۱۴۰۲

Introduction of knauf plaster coated panels در بحث ساخت و ساز، بهره وری ...

برچسب ها


کناف سقف پذیرایی

کناف سقف پذیرایی

کناف سقف پذیرایی ؛ کناف جدیدترین نوع از محصولات گچی برای دکوراسیون های داخلی می باشد که به دلیل تنوع بالایی که دارند مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. کناف (Knauf) در واقع نام کارخانه ای در آلمان می باشد که محصولات آن بر پایه گچ و با روکش مخصوص می باشد. استفاده از این کناف ها به عنوان پوششی برای سقف قسمت پذیرایی می تواند موجب ایجاد جلوه ای ویژه در فضای داخلی ساختمان بشود. کناف سقف می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی ظاهر محیط داشته باشد .

کناف سقف پذیرایی چیست؟

کناف نوعی از صفحه روکشدار گچی می باشد که امروزه به دلیل تنوع بالایی که در آنان وجود دارد و همچنین سرعت بالای نصب و پیاده سازی آنان، می توانند جایگزین کلیه کارهای ساختمانی که با گچ و برخی از مواد دیگر قابل انجام هستند، باشند. استفاده از کناف این امکان را برای طراحان داخلی فراهم کرده است که از ایده های متنوع و جدیدی در طراحی های خود استفاده بکنند. به دلیل وجود همین تنوع دارای خروجی بسیار زیبا و چشمگیر خواهد بود. کنف در واقع صفحات گچی با روکش کاغذی هستند که طی مراحل خاصی به صورت یکپارچه درآمده و می توان در اشکال مختلف و با کاربردهای گوناگون از آن استفاده کرد. کنف یکی از زیباترین و جذاب ترین ایده برای طراحی های داخل ساختمان و در فضاهایی از قبیل اداری، تجاری، مسکونی و به صورت کاربردهای گوناگون از قبیل دیوار و سقف می باشد.

 پذیرایی یکی از نقاطی است که به دلیل رفت و آمد بسیاری که در آن وجود دارد می تواند مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد و به همین دلیل زیبایی ظاهری آن می تواند ایده بسیار تاثیرگذاری در فضاهای داخلی ساختمان باشد. کناف های مورد استفاده در سقف پذیرایی در اشکال و انواع گوناگونی می باشند. این سقف های کنافی متناسب با سایر قسمت ها و حتی وسایل داخل ساختمان طراحی شده و دارای تنوع بسیار بالایی می باشد که به همین جهت موجب ایجاد فضای تاثیرگذار و چشمگیری در منزل شما خواهد شد. این نوع سقف ها در مقابل سقف های گچی زیبایی دوچندان دارند و به همین دلیل امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

"<yoastmark

انواع کناف سقف پذیرایی

زیبایی سقف پذیرایی می تواند تاثیر چشمگیری در فضای کلی داخل ساختمان داشته باشد زیرا پذیرایی از مهم ترین قسمت های هر محیطی می باشد که افراد زیادی به طور معمول و روزانه در آن زمان سپری می کنند. برای ایجاد جذابیت دو چندان فضای ساختمان استفاده از کناف به عنوان سقف های کاذب در پذیرایی بسیار موثر است. این سقف ها در کاربردی ترین شکل خودشان می توانند در تنوع بسیار بالایی در اختیار طراحان و طرفداران خود قرار بگیرند. این سقف ها در مکان هایی از قبیل آشپزخانه، اتاق خواب و پذیرایی قابل استفاده می باشند ولی نکته قابل توجه این است که با توجه به موقعیت نصب آنان متفاوت می باشند و با توجه به نیاز شما قابل تغییر می باشند.

کناف های مورد استفاده در سقف پذیرایی می توانند به دو صورت ثابت و متحرک قابل تولید و عرضه باشند. اگر این کناف ها به صورت متحرک باشند بنابراین امکان جداسازی پنل های مختلف آن امکان پذیر است در صورتیکه اگر به صورت ثابت باشند چنین ویژگی را دارا نمی باشند. کناف های سقف پذیرایی اگر به صورت ثابت باشند، می توانند به دو صورت ساده و طرحدار قابل تفکیک باشند. اگر این کناف های سقفی مورد استفاده در پذیرایی به صورت ساده باشند، فقط به صورت انواع مختلف اشکال هندسی قابل پیاده سازی و نصب می باشند، درصورتیکه اگر به صورت طرحدار انتخاب بشوند، امکان هماهنگ سازی آنان با تمام وسایل موجود در ساختمان و ایجاد فضای زیباتر را فراهم می سازند. برای اطلاع از قیمت انواع کناف سقف ارزان ، تچرا را دنبال کنید .

"<yoastmark

خرید کناف سقف پذیرایی

کناف از جمله محصولاتی می باشد که امروزه جایگاه ویژه ای در میان افراد گوناگون پیدا کرده است. به دلیل جذابیتی که این نوع از دکوراسیون به ویژه برای سقف ایجاد کرده است، تولیدکنندگان متعددی در تلاش برای عرضه این نوع سقف های کاذب می باشند. با توجه به تعدد تولیدکنندگان این محصول با قیمت ها و شکل ها و کاربرهای گوناگون قابل خرید می باشند، اما آنچه باید برای خریداران این نوع کالا مورد توجه قرار بگیرد، مواد و مصالح مورد استفاده در ساخت آنان و همچنین کاربردی است که از آن انتظار می رود. زیرا براساس هرکدام از این موارد می توان گونه متفاوتی برای خرید انتخاب کرد. نکته مهم دیگر اولویت قرار ندادن قیمت ارزانِ این محصولات در هنگام خرید است، زیرا کم قیمت بودن یک کالا لزوما نمی تواند به عنوان یک گزینه اصلی برای خرید آن محصول قرار بگیرد.

برای اطلاع از قیمت کناف سقف پذیرایی و نحوه خرید، لطفا با شماره 09124677736 تماس حاصل فرمائید.

"<yoastmark

کاربرد کناف سقف پذیرایی

سقف های کاذب کناف که به طور معمول در پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرند به دو صورت یکپارچه و مشبک قابل تولید می باشند و متناسب با شکلی که استفاده می شوند، متفاوت و با کاربرهای متعدد می باشند. سقف های کنافی که به صورت یکپارچه در محیط پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرند دارای مقاومت بالایی در برابر زلزله بوده و به دلیل سبک بودن می توانند جایگزین مناسبی برای سقف های معمولی باشند. این سقف های کنافی به هنگام نصب دارای فاصله ای با سقف اصلی می باشند که از این فاصله می توان برای پنهان سازی تجهیزات و تاسیسات استفاده کرد، علاوه بر آن می توانند عایق مناسبی از جهت حرارتی و صوتی باشند.

اگر این کناف های سقفی به صورت مشبک باشند به صورت آویزهای قابل تنظیم به سقف اصلی پذیرایی متصل می شوند. ولی نکته بسیار مهم در انتخاب آنان ارتفاع سقف می باشد. زیرا اگر سقف پذیرایی کوتاه باشد استفاده از یان نوع کناف ها جلوه چندان چشم گیری ایجاد نخواهد کرد، در مقابل بلند بودن ارتفاع سقف پذیرایی فرصت ایده پردازی برای طراحان داخلی را بیشتر کرده و قطعا فضای جذاب و متفاوتی بوجود خواهد آورد.

"<yoastmark

ویژگی کناف سقف پذیرایی

کناف های موجود و قابل استفاده در سقف های پذیرایی دارای ویژگی های متعددی می باشند و به دلیل وجود همین ویژگی های کاربردی امروزه از پرطرفدارترین روش ها در طراحی داخلی و دکوراسیون محسوب می شوند. این کناف ها بسیار سریع نصب می شوند و به سهولت قابل پیاده سازی بر سقف پذیرایی می باشند. از آنجا که فضای پشت این کناف ها مکان مناسبی برای پنهان سازی تاسیسات می باشد، امکان دسترسی به این تجهیزات را در شرایط مورد نیاز و بحرانی فراهم می سازد. گاها به دلایل گوناگون نیاز به تغییر و یا تعمیر این کناف های سقفی مورد نیاز است. از ویژگی های بسیار حائذ اهمیت این کناف ها امکان نگه داری و تعمیر آنان می باشد که به سادگی میسر می باشد.

"<yoastmark

قیمت کناف سقف پذیرایی

این نوع کناف ها در قیمت های متفاوتی قابلیت تولید و عرضه را دارا می باشند. قیمت این کناف ها با توجه به نوع مواد تشکیل دهنده آنان و همچنین کاربردهای آنان متنوع می باشد. آنچه در ارتباط با قیمت این کناف ها مهم است، توجه به قیمت کناف و اجرت نصب کننده آن می باشد. هرچه دسترسی به فضای نصب این کناف های سقفی سخت تر و پیچیده تر باشد، به مراتب قیمت نهایی نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

برای اطلاع از قیمت کناف سقف پذیرایی، با شماره  09124677736  تماس حاصل فرمائید.

"<yoastmark

کناف سقف پذیرایی کوچک

افزایش جمعیت شهرنشینی و تقاضا برای خرید مسکن در کلان شهرها و به ویژه تهران، موجب افزایش بیش از اندازه قیمت مسکن و روی آوردن افراد به زندگی آپارتمان نشینی شده است. با توجه به قیمت بالایی که امروزه برای مسکن ایجاد شده است، آپارتمان هایی با فضای کوچک جایگزین زندگی در منازل ویلایی شده اند. این آپارتمان ها به طور معمول دارای فضایی حدودا بین 12 تا 50 متر می باشند و همین موضوع ایده پردازی برای سقف پذیرایی این منازل را با چالش روبرو می کند. توجه به این نکته حائذ اهمیت است که اگر بعضی از مسائل جزئی در طراحی سقف پذیرایی این مساکن نادیده گرفته بشوند، می توانند نتیجه ای عکس داشته باشند. به این معنا که نه تنها نمی توانند یک فضای لوکس ایجاد کنند بلکه می توانند موجب تصویری نامناسب در فضای ساختمان بشوند.

کوچک بودن فضای پذیرایی نیازمند کناف سقفی ساده می باشد. شلوغ و یا پر زرق و برق بودن آنان محیط های کوچک، به مرور زمان می تواند موجب دلزدگی ساکنین آن محیط شود. استفاده از طرح های ساده و یا نورپردازی های محدود در آنان می تواند جلوه ویژه ای به این محیط ها ببخشد و به طور کلی فضای پذیرایی را به محیطی دلنشین تبدیل کند.

"<yoastmark

کناف سقف پذیرایی جدید

سبک مدرن و استفاده از رنگ طوسی و سفید در سقف پذیرایی یکی از پرطرفدارترین سبک های کناف خصوصا در میان جوانان و بانوان می باشد. استفاده از یک سقف کناف ساده و نورپردازی در آن، یکی از روش های بسیار ساده و شیکی می باشد که همیشه طرفداران خود را دارد و همچنان در گروه جدیدترین کناف ها قرار می گیرد. استفاده از اشکال هندسی به خصوص دایره و همچنین خطوط مواج در طراحی سقف پذیرایی می تواند موجب ایجاد یک فضای پر انرژی بشود. همان طور که طراحی ساده می تواند همیشه جذاب و پرطرفدار باشد، اما سبک های مدرن با پیچیدگی و طراحی خاص نیز بسیار کلاسیک و شیک محسوب می شوند و اگر به شیوه درستی پیاده سازی بشوند می توانند خروجی تاثیرگذاری داشته باشند.

استفاده از تقارن در طراحی سقف و همچنین استفاده از خطوط سیال از ایده هایی می باشند که امروزه طراحان داخلی به طور چشمگیری در فعالیت های خودشان مورد استفاده قرار می دهند. در انتها توجه به این نکته ضروری است، تمام سبک های ذکر شده قابل نصب و پیاده سازی در فضاهای گوناگون می باشند ولی آنچه موجب شکل گیری یک فضای زیبا و شیک در این کناف ها می باشد، تناسب این سبک ها با فضای پذیرایی می باشد.

"<yoastmark

کناف سقف پذیرایی لاکچری (شیک)

در این نوع کنف ها تنوع بسیار بالایی وجود دارد. انتخاب این کناف ها تا حد بسیار بالایی به فضای پذیرایی و متراژ آن وابسته است. هدف از نصب این کناف ها در سقف پذیرایی ایجاد یک فضای پویا و پر انرژی برای تمام افرادی است که با این محیط در ارتباط می باشند و عدم رعایت بعضی موارد می تواند نتیجه ای عکس داشته باشد.

استفاده از طرح های ساده و نور پردازی در کنار آنان، استفاده از اشکال هندسی گوناگون در سقف پذیرایی، استفاده از سبک های مدرن که به شکل ویژه ای طراحی شده اند و همچنین ایجاد تقارن در این نوع از کناف ها ، می توانند از ایده های جذاب و چشمگیری باشند که در هر زمان طرفدارن خود را دارند.

"<yoastmark

کناف سقف پذیرایی گرد

اگر سقف پذیرایی به بهترین شکل طراحی شود نیاز به استفاده از وسایل و دکوراسیون های پیچیده را کاهش می دهد. ایده ای که امروزه مورد توجه بسیاری از طراحان داخلی قرار گرفته است، استفاده از اشکال هندسی و به ویژه دایره در این نوع کناف ها می باشد. این کناف ها در اندازه و رنگ های متنوعی بر حسب نیاز، طراحی و پیاده سازی می شوند.

آنچه جذابیت و تاثیرگذاری این نوع طراحی را دوچندان می کند استفاده از نورپردازی های درست و مناسب در کنار این طراحی ها می باشد. این طراحی معمولا به شکل تک و یا دوایر تو در تو می باشند، که برخی از آنان نیز دارای برجستگی هایی می باشند.

"<yoastmark

کناف سقف پذیرایی مستطیلی

کناف سقف پذیرایی مستطیلی یکی از پرطرفدارترین انواع کناف، در بین اشکال هندسی می باشد. در این نوع طراحی با استفاده از شکل هندسی مستطیل سقف های پذیرایی به زیباترین شکل از طری کناف طراحی شده و می تواند فضای دلنشین و تاثیرگذاری را فراهم کند.

"<yoastmark

قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی

کناف سقف پذیرایی مستطیلی با توجه به اندازه و کیفیت آن در قیمت های متفاوتی تولید و عرضه می شود.

برای اطلاع از قیمت این محصول با شماره 09124677736 تماس حاصل فرمائید.

"<yoastmark

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.