ما را در اینستاگرام دنبال کنید :

تچرا - Tachra

قیمت کناف سقف

دسته بندی


محبوب ترین مقاله ها


معرفی و کارایی سقف های کشسان کاذب لابل
۲۵ بهمن ۱۴۰۲

Introducing Labell stretch ceilings سقف های کشسان از مدرن ترین انواع سقف کاذب ...

کاربرد نور های خطی در سقف کناف
۳ بهمن ۱۴۰۲

The application of linear lights in the false ceiling of knauf در حال ...

معرفی آکواپلاس، محصول جدید شرکت کی پلاس
۸ آبان ۱۴۰۲

Introducing Aquaplus, a new product of Kplus company پانل مسلح سیمانی از محبوب ...

معرفی و کاربرد تایل آکوستیک الیاف معدنی
۲۴ مهر ۱۴۰۲

Introduction and application of mineral fiber acoustic tile در این سال های اخیر ...

مزایا و ویژگی های محصولات پودری کی پلاس
۱۸ مهر ۱۴۰۲

Advantages and features of K Plus powder products محصولات پودری کی پلاس در ...

معرفی پانل های روکش دار گچی کناف ایران
۲۶ شهریور ۱۴۰۲

Introduction of knauf plaster coated panels در بحث ساخت و ساز، بهره وری ...

برچسب ها


قیمت کناف سقف

قیمت کناف سقف

قیمت کناف سقف ؛ بسیار متنوع می باشد . کناف یا گچ بری یکی از مصالح جدید در ساختمان های امروزی است که شامل انواع کناف مانند : کناف آشپزخانه، کناف سقف و… میشود و از اتصال پنل های گچی به سقف ایجاد میشود این پنل ها در اجرای کناف از جنس گاروانیزه میباشند .عوامل زیادی بر قیمت کناف سقف تاثیر میگذارد . قیمت کناف کاری ساختمان متغیر است و به عوامل مختلفی مانند متراژ کار فضای مورد نظر که هر چقدر متراژ شما بالاتر برود میزان کار و مصالح شما نیز افزایش پیدا میکنند .اما یکی از عوامل مهم تعیین کننده قیمت نوع کیفیت مصالح و مواد مصرفی است که پیچ ها و پروفیل هایی که در کناف استفاده میشود انواع مختلفی دارند . شرکت تچرا با به کار گیری نیروهای متخصص توانسته با استفاده از بهترین مصالح در کناف های خود مشتریان زیادی جذب کنند که در اینجا به انواع کناف ها میپردازیم با ما همراه باشید .

کناف آماده نصب چیست ؟

به طوری میتوان گفت که کناف یک صفحه روکش دار از جنس گچ میباشد که میتوان ان را در همه جا استفاده کرد . کناف آماده نصب باعث بالا رفتن سرعت کسب وکار ،قابلیت تنوع بیشتر در طراحی داخلی و امکان اجرای طرح های مختلف روی سقف ها و ترکیب نور ورنگ و باایجاد دیوار کوبی و تزیین در کناف آماده بهر احتی قابل اجراست .کناف در برابر زلزله بسیار مقاوم است و از ایمنی بالایی برخورداره و با سرعت اجرای بالا و راحتی انجام کار همراه است .کناف وزن کمی دارد و هزینه حمل نقل ان پایین است . کاربرد بسیار اسان این نواوری جدید کاربران زیادی را علاقه مند خود کرده است .

کناف آماده نصب چیست ؟
کناف آماده نصب چیست ؟

قیمت کناف چگونه محاسبه میشود ؟

معمولا متخصاصان برای اجرای کناف با توجه به طرح و نوع کناف از روشهای متفاوتی برای اعلام قیمت استفاده میشود مثلا :

مترمربع : در این روش قیمتها برای هر مترمربع اعلام میشود

متر طول :در این روش قیمتها براساس متر طول یعنی باکس اعلام میشود

میزان کناف مصرفی : در این نوع برمینای یک متر مربع از مصالح مصرف شده و ضرب در دستمزد محاسبه میشود

قیمت تمام شده : در این روش پس از بازدید از مکان مورد نظر قیمت کلی را پیشنهاد میدهند .

قیمت کناف چگونه محاسبه میشود ؟
قیمت کناف چگونه محاسبه میشود ؟

نحوه محاسبه قیمت کناف سقف 1401

برای محاسبه این نوع سقف ها روش های مختلفی وجود دارد که در اینجا ما به صورت متر مربع انجام میدهیم اما ارتفاع سقف از سقف اصلی و جنس سقف اصلی در محاسبه قیمت تاثیر زیادی دارد . راهای مختلفی برای  نحوه محاسبه قیمت کناف سقف وجود دارد .گرچه بهتر است برای این کار توافق بین مختصص و صاحب کار انجام شود اما برای نحوه محاسبه دقیق قیمت کناف 1401بهتر است به سایت شرکت تچرا مراجعه کنید و با کارشناسان در ارتباط باشید .

نحوه محاسبه قیمت کناف سقف 1401
نحوه محاسبه قیمت کناف سقف 1401

قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی

کناف سقف مستطیلی یکی از انواع مدلهای اجرای کناف میباشد که رد چنین سقف های کاربرد بسیاری دارد طراحی سقف برای ایجاد حس خوب و فرصتی برای خاص سازی شکل نور در خانه است .که سقف خانه به عنوان یک عنصر مهم در دکوراسیون خانه میباشد . که سقف کاذب مستطیلی میتواند به گرم ماندن منزل شما در زمستان وهمچنین سرد شدن در تابستان کمک کند شما میتوانید با توجه به ضخامت های مختلف برای سقف خود انتخاب کنید قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی باهم متفاوت است که بهتر است برای اطلاع دقیق به سایت شرکت تچرا مراجعه کنید .

قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی
قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی

قیمت کناف سقف نور مخفی

سقف کناف با نورمخفی  یکی از روش های معمول نور پردازی  است که سبب زیبایی و جلوه بهتر دکوراسیون و انتقال آرامش به افراد میشود و به همین دلیل استفاده از کناف در نور پردازی سقف ، قابلیت اجرای طرح های گوناگون است .اما سقف کناف با نور مخفی از شیوه جدید نور پردازی است که مورد استقبال بسیاری قرار گرفته میباشد و زیبایی فضای داخلی منزل شما را چند برابر میکند. که این کاراز  قواعد خاصی برخوردار است و چراغ های مختلفی به این منظور استفاده میشود و همچنین کنافی که برای سقف انتخاب میکنید بسیار تاثیر گذار است . برای اطلاع از قیمت انواع کناف سقف ارزان ، تچرا را دنبال کنید .

قیمت کناف سقف نور مخفی
قیمت کناف سقف نور مخفی

قیمت کناف سقف در تهران چقدر است ؟

اصلی ترین معیار محاسبه قیمت این نوع کناف سقف ها متحرک یا ثابت بودن ان است .همچنین این کناف ها میتوانند به دو صورت ساده و یا طرحدار موجود میباشد که همه موارد برروی قیمت تاثیر گذار هستند . این موارد از فاکتورهایی هستند که شما در هنگام خرید با ان روبه روه میشوید در حالی اگر بخواهید آن را نصب و به اجرا در بیارید، باید یک هزینه جداگانه برایآن در نظر بگیرید .برای اطلاع بیشتر ازقیمت کناف سقف  در تهران به سایت شرکت تچرا مراجعه فرمایید و یا با شماره تماس هایی که در سایت مندرج شده است تماس بگیرید .

قیمت کناف سقف در تهران چقدر است ؟
قیمت کناف سقف در تهران چقدر است ؟

لیست قیمت کناف ایران 1401

یکی از پر کاربرد ترین سقف کاذب ، سقف کناف میباشد سقف کناف به دلیل سبکی و ارزانی و نصب سریع وراحت و انعطاف پذیری بالا امروزه کاربرد بسیاری در منازل  دارد. لیست قیمتهای کناف ایران 1401بسیار باهم متفاوت است که شما میتوانید با مراجعه به سایت شرکت تچرا لیست قیمتهارا در انجا ملاحظه کنید .

قیمت کناف تلویزیون

بااجرای شیکترین و مدرنترین کناف  تلویزیون میتوان با هزینه ای مناسب حال و هوای پذیراییتان را تغییر دهید و زیبایی منزلتان را چند برابر کنید .اجرای کناف تلویزیون  جز ان دسته از خدماتی است که طرفداران خاص خودش را دارند و باید توسط یک کناف کار حرفه ای انجام شود. در واقع مختصصان حرفه ای کناف کار شرکت تچرا چیدمان کناف ها را به صورت متقارن و نامنظم و یا بر طبق نظر و سلیقه مشتری به پشت تلویزین در مکان مورد نظر نصب میکنند .

قیمت کناف تلویزیون
قیمت کناف تلویزیون

 

قیمت کناف خام

ورق های کناف از صفحات فیبری بسیار نازک و کچ ساخته شده است . اما بسته به متریالی های دیگر در انواع کناف وجود دارد. کناف خام وزن کمتری درادقابل رنگ کردن است و باعث بالا رفتن سرعت اجرای کار وکاهش هزینه های حمل ونقل و افزایش سطح بهره وری نیروی کار انسانی است وکناف خام  میتواند  با روکش های و متریال های دیگر برای ایجاد خاصیت ضد رطوبت و ضد حریق باشد .قیمت این نوع کناف ها کاملا بسیار متفاوت میباشد برای اطلاع دقیق به سایت شرکت تچرا مراجعه کنید .

قیمت کناف خام
قیمت کناف خام

کاتالوگ کناف ایران

کناف ها با نصب پنل های گچی به صورت ساده ومسطح گفته میشود . و سقف کناف دکوراتیو به سقف های اطلاق میشود که درای طرح های خاصی باشند و در طراحی داخلی مورد استفاده قرار می گیرند . و شرکت تچرا جز بزرگترین شرکتهای تولید کننده سیستم سازه های خشک میباشد .که شما با مراجعه به سایت این شرکت هم میتوانید با کارشناسان و طراحان بخش فروش ارتباط برقرار کنید و همچنین از کاتالوگ کناف ایران دیدن فرماید .

کناف
کناف
کناف
کناف
کناف
کناف
کناف
کناف

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.