ما را در اینستاگرام دنبال کنید :

تچرا - Tachra

قیمت کناف سقف پذیرایی

دسته بندی


محبوب ترین مقاله ها


معرفی و کارایی سقف های کشسان کاذب لابل
۲۵ بهمن ۱۴۰۲

Introducing Labell stretch ceilings سقف های کشسان از مدرن ترین انواع سقف کاذب ...

کاربرد نور های خطی در سقف کناف
۳ بهمن ۱۴۰۲

The application of linear lights in the false ceiling of knauf در حال ...

معرفی آکواپلاس، محصول جدید شرکت کی پلاس
۸ آبان ۱۴۰۲

Introducing Aquaplus, a new product of Kplus company پانل مسلح سیمانی از محبوب ...

معرفی و کاربرد تایل آکوستیک الیاف معدنی
۲۴ مهر ۱۴۰۲

Introduction and application of mineral fiber acoustic tile در این سال های اخیر ...

مزایا و ویژگی های محصولات پودری کی پلاس
۱۸ مهر ۱۴۰۲

Advantages and features of K Plus powder products محصولات پودری کی پلاس در ...

معرفی پانل های روکش دار گچی کناف ایران
۲۶ شهریور ۱۴۰۲

Introduction of knauf plaster coated panels در بحث ساخت و ساز، بهره وری ...

برچسب ها


قیمت کناف سقف پذیرایی

قیمت کناف سقف پذیرایی

قیمت کناف سقف پذیرایی ؛ با توجه به مدل، ابعاد و مصالح بکارگرفته شده در آن متعدد است. هرچه مواد و مصالح استفاده شده در کناف سقف پذیرایی مرغوب تر باشند و دارای کیفیت بالاتری باشند، متقابلا دارای قیمت بالاتری نیز می باشند. از جمله موارد دیگری که در بحث قیمت کناف سقف پذیرایی بسیار حائذ اهمیت می باشد، عدم ثبات بازار و بروزرسانی مکرر قیمت ها می باشد.

قیمت کناف خام

قیمت کناف خام با توجه به ابعادی که سفارش داده می شوند، دارای قیمت های متفاوتی می باشند. هرچه مواد و مصالحی که برای ساخت کناف مورد استفاده قرار می گیرند، با کیفیت تر باشند، کناف نیز از مرغوبیت بالاتری برخوردار است. قیمت کناف خام رابطه مستقیمی با مواد و عناصر تشکیل دهنده آن دارد، هرچه قیمت بالاتری داشته باشد، می توان از کیفیت بهتر آن اطمینان حاصل کرد.

در زمان خرید کناف خام، هزینه نصب و پیاده سازی و در واقع اجرت فرد متخصص که این نوع از کناف را روی سقف پذیرایی پیاده سازی می کند، در نظر گرفته نمی شود. عدم ثبات قیمت ها و بازار ارز، می تواند یکی از دلایل اصلی برای عدم تعیین قطعی قیمت کناف خام باشد. از این رو برای اطلاع از قیمت کناف خام و نحوه خرید آن، با شماره های ۴۴۲۵۵۲۵۸ – ۴۴۲۵۵۲۵۹ – 09124677736 تماس حاصل فرمائید.

قیمت کناف سقف پذیرایی
قیمت کناف سقف پذیرایی

قیمت کناف سقف نور مخفی

آنچه کناف سقف پذیرایی را دوچندان جذابیت می بخشد، استفاده از نورهای مخفی در اجرا و پیاده سازی این نوع از سقف های کاذب می باشد. استفاده از نورهای مخفی می تواند تاثیر بسیار زیادی برای بهتر نشان دادنِ  طراحی کناف سقف پذیرایی داشته باشد. کناف سقف پذیرایی می تواند با استفاده از جعبه (باکس) های کچی در حاشیه و یا در کف سقف پذیرایی قرار بگیرد. چگونگی استفاده از این باکس های گچی و ابعاد آنان با توجه به مسائل گوناگونی انتخاب می شوند. فضایی که برای نصب این کناف ها مورد استفاده قرار می گیرند، باید به طور دقیق توسط کارشناسان و طراحان داخلی بررسی شده و متناسب با آنان بهترین ایده پردازی شکل بگیرد.

بعد از انتخاب درست و به جای این باکس های گچی، فضای پشت آنان می تواند مکان بسیار مناسبی برای اجرای نورهای مخفی باشد. گاهی متناسب با فضا نورهای مخفی مورد استفاده در رنگ ها و طیف های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد و محیط پذیرایی را به یک محیط ایده آل برای گذراندن وقت در آن، تبدیل می کند. با توجه به تمام مسائل ذکر شده، قیمت کناف سقف نور مخفی متغیر بوده و به موارد متفاوتی وابسته می باشد. برای اطلاع از قیمت کناف سقف نور مخفی با شماره های ۴۴۲۵۵۲۵۸ – ۴۴۲۵۵۲۵۹ – 09124677736 تماس حاصل فرمائید.

قیمت کناف سقف نور مخفی
قیمت کناف سقف نور مخفی

نحوه محاسبه قیمت کناف سقف

محاسبه قیمت کناف سقف پذیرایی به عوامل گوناگونی بستگی دارد. این عوامل هر کدام می توانند به خودی خود باعث افزایش و یا کاهش چشمگیری در قیمت نهایی کناف سقف پذیرایی داشته باشد. به همین جهت توجه به تمامی این نکات در هنگام خرید این کنف ها بسیار ضروری می باشد.

کناف سقف پذیرایی می تواند به صورت ساده و مسطح باشد و زمانیکه روی سقف پذیرایی قرار داده می شوند، موجب پوشش تاسیساتی باشند که عموما از داخل سقف عبور می کنند. این کناف ها برای اینکه جلوه ای ویژه ایجاد کنند می توانند با نور مخفی ترکیب شوند و یا حتی در نوع دیگری به صورت اشکال هندسی گوناگون استفاده شوند. هر کدام از این مدل ها دارای قیمت مخصوص به خود می باشند که با توجه به بازار امروز ثابت نیست و تقریبا به صورت روزانه بروزرسانی می شوند. علاوه بر قیمت این کناف ها محل نصب آنان نیز می تواند در قیمت نهایی تاثیر ویژه ای داشته باشد، زیرا هرچه دسترسی به محیطی که برای نصب این کناف ها در نظر گرفته شده، سخت تر باشد، اجرت نصاب نیز بیشتر خواهد شد. برای اطلاع از قیمت کناف سقف پذیرایی و نحوه خرید آن با شماره های ۴۴۲۵۵۲۵۸ – ۴۴۲۵۵۲۵۹ – 09124677736 تماس حاصل فرمائید.

نحوه محاسبه قیمت کناف سقف
نحوه محاسبه قیمت کناف سقف

انواع کناف سقف پذیرایی

امروزه فضای پذیرایی به عنوان یک فضای پر رفت و آمد شناخته شده و زیبایی سقف آن و همچنین هماهنگ بودن آن با لوازم منزل می تواند جلوه ی ویژه ای در قسمت داخلی ساختمان ایجاد کند. از آنجا که افراد زیادی از پذیرایی برای گذراندن زمان در منزلشان استفاده می کنند، زیبایی و پویایی آن، می تواند فضای انرژی بخشی برای ساکنین آن محیط فراهم کند. کناف سقف پذیرایی باید با توجه به گزینه های متعددی انتخاب شود و عدم توجه به برخی از استانداردها و قوانین، می تواند موجب ایجاد نتیجه ای عکس در فضای داخلی ساختمان بشود. توجه به ارتفاع سقف، توجه به متراژ پذیرایی و حتی لوازم و وسایل مورد استفاده در پذیرایی می توانند گزینه های بسیار مهمی باشند که هر طراح داخلی در حین طراحی کناف سقف پذیرایی باید به آن توجه کند.

کناف های سقف پذیرایی را می توان به طور کلی به دو دسته تقسیم کرد. دسته اول کناف های سقف پذیرایی ساده و مسطح می باشند که امکان استفاده از انواع نور مخفی برای جذابیت بیشتر آن وجود دارد. این نوع از کناف ها عموما برای پنهان سازی تاسیسات بکار رفته در سقف استفاده می شوند و می توانند ایده بسیار خوبی برای پذیرایی با متراژ کوچک باشد. زیرا اگر در محیط هایی با متراژ کوچک از کناف هایی شلوغ و پر زرق و برق استفاده شود، نمی تواند محیطی زیبا ایجاد کند. دسته دوم، کناف هایی دکوراتیو می باشند، که بنا بر سلیقه طراح می توانند در اشکال هندسی گوناگونی تولید و پیاده سازی شوند. به گونه ای که حتی امکان هماهنگ سازی این کناف ها با وسایل منزل امکان پذیر است. بنابراین با توجه به نیاز شما، این کناف های سقفی پذیرایی قابل تولید و عرضه در قیمت های متعدد می باشند. برای اطلاع از قیمت کناف سقف پذیرایی می توانید با شماره های ۴۴۲۵۵۲۵۸ – ۴۴۲۵۵۲۵۹ – 09124677736 تماس حاصل فرمائید.

انواع کناف سقف پذیرایی
انواع کناف سقف پذیرایی

قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی

کناف سقف پذیرایی مستطیلی یکی از پرطرفدارترین انواع کناف سقفی بر پایه اشکال هندسی می باشد. کناف های سقفی می توانند در اشکال هندسی گوناگونی از جمله مربع، دایره و مستطیل پیاده سازی شوند. کناف سقف پذیرایی مستطیلی یکی از پرکاربردترین انواع کناف سقفی است، زیرا هم برای پذیرایی با متراژ کوچک و هم متراژ بزرگ قابل استفاده است. این شکل هندسی اگر به عنوان کناف در سقف مورد استفاده قرار بگیرد، می تواند م.جب جداسازی فضای پذیرایی ار اجزای دیگر ساختمان بشود و این نکته ای بسیار مهم برای هرچه دلنشین تر شدن پذیرایی می شود.

ترکیب این کناف ها با نورهای مخفی در سقف پذیرایی می تواند ایده ای خلاقانه توسط طراحان داخلی ساختمان باشد که نتیجه ای شگرف بوجود می آورد. این کناف ها با توجه به نوع کاربردشان، متراژ مورد استفاده و همچنین مواد و مصالح بکار رفته در آنان دارای قیمت های مختلفی می باشند. برای اطلاع از قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی با شماره های ۴۴۲۵۵۲۵۸ – ۴۴۲۵۵۲۵۹ – 09124677736 تماس حاصل فرمائید.

قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی
قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی

قیمت کناف سقف در کرج

قیمت کناف سقف در کرج به گزینه های متعددی وابسته است. البته توجه به این نکته ضروری است که امروزه با توجه به عدم ثبات بازار ارز و شرایط اقتصادی، این قیمت ها ثابت نیستند و تقریبا به طور روزانه بروزرسانی می شوند. قیمت کناف سقف به موارد بسیاری از قبیل نوع، کاربرد, متراژ و … وابسته می باشد. برای اطلاع از قیمت انواع کناف سقف ارزان ، تچرا را دنبال کنید .

قیمت کناف سقف در کرج
قیمت کناف سقف در کرج

قیمت کناف کاری در تهران

استفاده از کناف کاری به عنوان پوششی برای سقف پذیرایی در طراحی داخلی از جمله فعالیت های پر طرفدار است که امروزه توسط افراد خبره و ماهر در این زمینه قابل انجام و نصب می باشند. این کناف ها می توانند به دو صورت مشبک و یکپارچه در سقف پذیرایی مورد استفاده قرار بگیرند. اگر این کناف ها به صورت یکپارچه در سقف پذیرایی قرار بگیرند، از طریق پیچ و مهره به بخش فولادین زیرین متصل می شوند و از طریق بتونه کاری درزهای آن کاملا پنهان می شوند. این کناف ها بعد از نصب قابلیت رنگ آمیزی دارند و امکان هماهنگ سازی آنان با قسمت های دیگر پذیرایی موجود می باشد.

کناف کاری مشبک نوعی دیگر از کناف سقف پذیرایی می باشد که در آنان از تایل های گچی و پوشالی استفاده شده و امکان جابجایی آنان وجود دارد. بنابراین براساس نوع کناف کاری کورد استفاده در سقف پذیرایی، قیمت های متفاوتی وجود دارد. برای اطلاع از قیمت کناف کاری و نحوه خرید آن با شماره های ۴۴۲۵۵۲۵۸ – ۴۴۲۵۵۲۵۹ – 09124677736 تماس حاصل فرمائید.

قیمت کناف کاری در تهران
قیمت کناف کاری در تهران

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.