ما را در اینستاگرام دنبال کنید :

تچرا Tachra

قیمت کناف سقف تهران

دسته بندی


محبوب ترین مقاله ها


Introducing Labell stretch ceilings
۲۵ بهمن ۱۴۰۲

Introducing Labell stretch ceilings سقف های کشسان از مدرن ترین انواع سقف کاذب ...

The application of linear lights in the false ceiling of knauf
۳ بهمن ۱۴۰۲

The application of linear lights in the false ceiling of knauf در حال ...

Introducing Aquaplus a new product of Kplus company
۸ آبان ۱۴۰۲

Introducing Aquaplus, a new product of Kplus company پانل مسلح سیمانی از محبوب ...

Introduction and application of mineral fiber acoustic tile
۲۴ مهر ۱۴۰۲

Introduction and application of mineral fiber acoustic tile در این سال های اخیر ...

Advantages and features of K Plus powder products
۱۸ مهر ۱۴۰۲

Advantages and features of K Plus powder products محصولات پودری کی پلاس در ...

Introduction of knauf plaster coated panels
۲۶ شهریور ۱۴۰۲

Introduction of knauf plaster coated panels در بحث ساخت و ساز، بهره وری ...

برچسب ها


قیمت کناف سقف تهران

قیمت کناف سقف تهران ؛ با توجه به اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان ها ، اعم از مسکونی یا تجاری و اداری ، روز به روز در حال تغییر می باشد . مهندسان و متخصصان این حوزه در تلاش هستند که با ایده های متفاوت زیبایی چند برابری در دکوراسیون داخلی ساختمان ها خلق کنند . علاوه بر دیوار ها ، سقف هر ساختمانی که به عنوان دیوار چهارم محسوب میشود ، در دکوراسیون نقش مهمی دارد .

یکی از گزینه های مناسب برای افزایش جذابیت و زیبایی دکوراسیون ، استفاده از سقف های کاذب و کناف سقف میباشد .

 این نوع سقف های کاذب در بین افراد بسیار محبوب بوده و در چند سال اخیر بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و در زیبایی خانه ها یا ادارات نقش به سزایی داشته است . در مطلب امروز با قسمت کناف سقف تهران آشنا خواهیم شد و این موضوع را مورد بررسی قرار خواهیم داد. همراه ما باشید .

انواع سقف کاذب کناف

سقف های کاذب یک نوع پوشش بسیار شیک و زیبا برای سقف محسوب میشوند . یکی از بهترین مزایای سقف کاذب کناف ، علاوه بر زیبایی چشم نواز ، در ارتباط با تاسیسات و سیم کشی است . در صورت وجود سقف کناف می توان تاسیسات و سیم کشی ها را پوشش داد و دغدغه مخفی نگه داشتن آنها را رفع نمود.

امروزه در بیشتر ساختمان ها میتوانید این نوع از سقف ها را مشاهده کنید . البته انواع سقف کاذب کناف در مجموع شامل دو دسته میباشد. مدل های سقف کناف ساده و سقف کناف دکوراتیو . سقف‌های کناف ساده به صورت پنل‌های گچی ساده تولید و نصب می‌شوند . اما در کناف های دکوراتیو میتوان هر نوع طرحی را به اجرا در آورد. برای اطلاع از قیمت انواع کناف سقف ارزان ، تچرا را دنبال کنید .

انواع سقف کاذب کناف
انواع سقف کاذب کناف

شرکت کناف ایران

یکی از فناوری های جدیدی که در صنعت ساختمان سازی ، دکوراسیون یا مصالح ساختمانی جای خود را در بین مشتریان ثابت کرده است و از

محبوبیت فراوانی برخوردار شده است ، همین سقف های کاذب کناف هستند. این محصول توسط دو برادر آلمانی طراحی و تولید شد . سقف کاذب در اصل نوعی سقف ثانویه برای ساختمان و یک پوشش برای سقف اصلی محسوب می شود .

شرکت کناف ایران در زمینه ی تولید و عرضه ی انواع مختلف سقف های کاذب کناف فعالیت داشته و نمایندگی های زیادی در کل کشور دارد . به همین جهت خرید  و اجرای سقف کناف کار بسیار ساده ای ست . چرا که در هر شهر و منطقه ای باشید میتوانید به یکی از نمایندگی های معتبر شرکت کناف ایران مراجعه داشته باشید .

شرکت کناف ایران
شرکت کناف ایران

مشخصات کناف ایران

سقف های کناف معمولا از دو بخش اصلی و فرعی نشکیل میشوند که قسمت های اصلی از فولاد یا چهارتراش و قسمت فرعی شان از چوب تهیه شده است. میتوان گفت به طور کلی این سقف کاذب ، یک نوع سقف ثانویه است که بر روی سقف اصلی نصب می شود  . این موضوع باعث میشود به راحتی عیوب سقف اصلی پنهان شود.

از مشخصات کناف ایران میتوان به دوام بالا و مقاومت خوب آن اشاره کرد. اگر نصب و اجرای آن به درستی با اصول انجام شود ، تا سال های زیادی دوام خواهد داشت. البته غیر از نصب درست مراقبت درست نیز، در این مورد بی تاثیر نیست.

مشخصات کناف ایران
مشخصات کناف ایران

محصولات کناف ایران

شرکت کناف ایران در زمینه ی تولید  انواع پانل های گچی کناف فعالیت میکند . در توضیح کلی میشود اینگونه گفت که کناف در واقع یک نوع پانل گچی آماده است که از آن برای ساخت دیوار ها و سقف های یک سازه استفاده می کنند. محصولات کناف ایران به دلیل اینکه با استفاده از بست های پیچی مخصوص به هم متصل میشوند ، به راحتی قابل جدا شدن است و در زمان مواجهه با هر مشکلی میتوان آن را جدا و دوباره به هم وصل کرد . به همین دلیل این سقف ها به تعمیرات آسان معروف هستند .

لیست قیمت کناف ایران 1401

این روزها سقف کناف و انواع سقف های کاذب ، به دلیل مزایای زیادی که با خود به همراه دارند ، در بین افراد از محبوبیت ویژه ای برخوردارند . یکی از ویژگی های مهم سیستم کناف نداشتن محدودیت در نصب است . از این سیستم میتوان در منازل و ساختمان های مسکونی ، ساختمان های اداری ، درمانی ، تجاری، مراکز خرید، مراکز آموزشی و … استفاده کرد.

شرکت تچرا با داشتن نمایندگی رسمی شرکت کناف ایران ،  آماده ی اجرای سقف کاذب و فروش مصالح سقف کاذب ساده و مشبک و … میباشد . برای دریافت به روز ترین قیمت ها و لیست قیمت کناف ایران 1401 میتوانید با کارشناسان تچرا در ارتباط باشید .

لیست قیمت کناف ایران 1401
لیست قیمت کناف ایران 1401

قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی

این روزها توجه به طبیعت و حفظ و نگهداری آن از دغدغه های مهم جامعه است . در گذشته در مواقع ساخت و ساز ، زباه های ساختمانی فراوانی ایجاد میشد که برای محیط زیست نیز سرشار از آسیب بود . اما در مراحل ساخت کناف، از یک فناوری نوینی استفاده می شود که نتیجه آن تولید کم زباله و آسیب کمتر به محیط زیست است.

همانطور که در بخش های قبلی اشاره داشتیم سیستم کناف، یک فناوری جدید در صنعت مصالح ساختمانی است که اولین بار توسط یک شرکت آلمانی ساخته شد.

برای دریافت قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی و طرح های دیگر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید .

قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی
قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی

نحوه ی محاسبه قیمت کناف 1401

در زمان خرید هر محصولی قیمت و هزینه یکی از فاکتور های مهم  و تاثیر گذار به شمار میرود . در اجرای سقف کاذب نیز افراد توجه زیادی به بودجه و هزینه های نهایی دارند. اما سقف کاذب کناف چگونه محاسبه میشود؟

نحوه ی محاسبه قیمت کناف 1401 با توجه به جمع قیمت مصالح و دستمزد اجرایی انجام میشود. فراموش نکنید که با شفافیت در قرارداد، یعنی در نظر گرفتن کامل المان ها و جزئیات به راحتی می‌توان نسبت به اعلام مبلغ نهایی در نحوه ی محاسبه ی  کناف تاثیر گذار بود.

نحوه ی محاسبه قیمت کناف 1401
نحوه ی محاسبه قیمت کناف 1401

قیمت کناف سقف نور مخفی

 یکی از جلوه های جذاب دکوراسیون که محبوبیت زیادی در بین افراد دارد  اجرای نور مخفی در سقف های کاذب کناف در سقف ها است . امروزه  یکی از شاخه های نور پردازی که جایگاه ویژه ای در طراحی و زیبایی فضای داخل دارد بکارگیری از نور مخفی هاست .

 فراموش نکنید  اگر منبع نور مخفی در فضای مناسبی کار گذاشته شود باعث درخشش بیشتر فضا می‌ شود. و زیبایی خاص و بی نظیری ایجاد میکند. برای اطلاع از قیمت کناف سقف نور مخفی به صورت دقیق و به روز ، توصیه میشود با متخصصین تچرا تماس گرفته و درخواست لیست قیمت های جدید را داشته باشید.

قیمت کناف سقف نور مخفی
قیمت کناف سقف نور مخفی

قیمت سقف کاذب 60 در 60

یکی از نکات مهم و قابل توجه در سقف کاذب 60 در 60 ، فضای خالی پشت  آن میباشد که استفاده از انواع عایق حرارتی و صوتی را ممکن میسازد. از طرفی به راحتی میتوان تاسیسات الکتریکی و لوله کشی را در پشت این سیستم پنهان کرد و برای رفع هرگونه مشکلی به آسانی به آن دسترسی داشت .

قیمت سقف کاذب 60 در 60 به این صورت محاسبه میشود که اجرت نصاب و هزینه ی اجرا به علاوه مقدار واحد متر طول سازه و مترمربع  آن حساب شده و قیمت نهایی اعلام میشود.

قیمت سقف کاذب 60 در 60
قیمت سقف کاذب 60 در 60

قیمت کناف خام

با گذشت زمان و پیشرفت روز افزون جوامع در هر زمینه ای ، در بخش ساختمان سازی نیز امکانات جدیدی به وجود آمده است . یکی از این تحولات بزرگ در دکوراسیون داخلی  کناف خام است که توانسته به عنوان یکی از جایگزین های گچ در ساختمان شناخته شود  . سیستم کناف از تنوع فوق العاده بالایی در طرح، رنگ و مدل برخوردار است که هرکسی با توجه به سلیقه ی خود ، و البته بودجه ی خود اقدام به انتخاب میکند.

شرکت تچرا به عنوان نمایندگی رسمی کناف ایران ، قیمت های به روز و جدیدی از قیمت کناف خام در اختیار مشتریان قرار داده است . برای دریافت لیست قیمت میتوانید به لینک مربوطه مراجعه کنید.

قیمت کناف خام
قیمت کناف خام

سقف کاذب کم هزینه

شاید بدانید که سقف های کاذب بسیار متنوع بوده و در طرح ها و مدل های گوناگونی تولید میشوند . همین تنوع ممکن است باعث ایجاد سردرگمی و تردید در انتخاب شود . اما در اکثر مواقع بزرگ ترین دلیل تاثیر گذار در انتخاب ، هزینه و قیمت است .

یکی از انواع مختلف سقف کاذب ، که بیشتر در فضاهای اداری و تجاری شاهد آن هستیم ، سقف کاذب تایل میباشد . این سقف ها ، نسبت به سقف های یکپارچه بسیار ارزان بوده و به عنوان سقف کاذب کم هزینه میتوان به سراغش رفت .

سقف کاذب کم هزینه
سقف کاذب کم هزینه

قیمت اجرای کناف در تهران

همانطور که گفتیم با گذر سال ها همواره شاهدیم که دنیا دچار تحول های بزرگی میشود . و در زمینه ی طراحی دکوراسیون نیز روش های بسیار جذاب و جدیدی روی کار آمده است .

 سقف های کاذب کناف از بهترین روش ها برای یک طراحی شیک و چشم نواز در دکوراسیون داخلی میباشد . قیمت اجرای کناف در تهران نسبت به هزینه های نصب و اجرا ، و دستمزد نصاب ، میتواند متغیر باشد .

قیمت اجرای کناف در تهران
قیمت اجرای کناف در تهران

قیمت کناف سقف در کرج

در زمینه ی اجرای سقف های کاذب باید بدانید که از پنل های آماده ی گچی که در ابعاد و اندازه های مشخصی هستند ، استفاده میشود . این سقف ها در طراحی ساختمان این روزها توانسته است جای خود را در بازار مصالح ساختمانی باز کرده و طرفداران خود را هر روز افزایش دهد.

شما میتوانید برای اطلاع از قیمت کناف سقف در کرج و مناطق مختلف دیگر ، با کارشناسان تچرا در ارتباط باشید .

قیمت کناف سقف در کرج
قیمت کناف سقف در کرج

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.