ما را در اینستاگرام دنبال کنید :

تچرا Tachra

قیمت نور مخفی کناف

دسته بندی


محبوب ترین مقاله ها


Introducing Labell stretch ceilings
۲۵ بهمن ۱۴۰۲

Introducing Labell stretch ceilings سقف های کشسان از مدرن ترین انواع سقف کاذب ...

The application of linear lights in the false ceiling of knauf
۳ بهمن ۱۴۰۲

The application of linear lights in the false ceiling of knauf در حال ...

Introducing Aquaplus a new product of Kplus company
۸ آبان ۱۴۰۲

Introducing Aquaplus, a new product of Kplus company پانل مسلح سیمانی از محبوب ...

Introduction and application of mineral fiber acoustic tile
۲۴ مهر ۱۴۰۲

Introduction and application of mineral fiber acoustic tile در این سال های اخیر ...

Advantages and features of K Plus powder products
۱۸ مهر ۱۴۰۲

Advantages and features of K Plus powder products محصولات پودری کی پلاس در ...

Introduction of knauf plaster coated panels
۲۶ شهریور ۱۴۰۲

Introduction of knauf plaster coated panels در بحث ساخت و ساز، بهره وری ...

برچسب ها


قیمت نور مخفی کناف

قیمت نور مخفی کناف ؛ با توجه به عوامل گوناگونی قابل تغییر می باشد . امروزه بکارگیری از نور مخفی که یکی از شاخه های نور پردازی است بسیار مرسوم شده و رفته رفته جایگاه ویژه ای در دکوراسیون فضاها و معماری و نور پردازی پیدا کرده است . در نور مخفی ها فقط بازتاب نور بر روی سطوح مختلفی بر دیوار یا سقف قابل مشاهده است و منشا نور از دید افراد پنهان است. اجرای نور مخفی کناف در سالن های پذیرایی یکی از جلوه های جذاب دکوراسیون است که محبوبیت زیادی در بین افراد دارد . فراموش نکنید که نورپردازی کناف سقف از نکات بسیار مهم و حائز اهمیت است. چرا که استفاده از روشنایی مناسب در زیبایی محیط اجرایی بسیار موثر خواهد بود . برای اطلاع از قیمت نور مخفی کناف میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و با کارشناسان ما مشورت کنید.

قیمت نور مخفی هفت رنگ

ریسه شلنگی های نور مخفی نوعی از ریسه های RGB   هستند که به آن ها ریسه هفت رنگ هم میگویند . این ریسه ها میتوانند تا 16 رنگ را به نمایش درآورند .

 یکی از ویژگی های مهم این محصولات ضد آب بودن آن است . به این صورت که ریسه درون یک شلنگ مخصوص جای میگیرد و اگر ابتدا و انتهای آن به خوبی عایق بندی شده باشد آب یا گرد و غبار به داخل آن نفوذ نخواهد کرد.

قیمت نور مخفی هفت رنگ یا ریسه RGB کنترلی ، جزو گران قیمت ترین ریسه های نور مخفی برای سقف می باشند. گاها آن را نور مخفی لاکچری نیز می نامند.

قیمت نور مخفی هفت رنگ
قیمت نور مخفی هفت رنگ

قیمت نور مخفی سقف ساده

این روزها با پیشرفت در علم معماری و دکوراسیون فضاهای مختلف ، یکی از اساسی ترین نکات در  موفقیت یک طراحی دکوراسیون خوب ، استفاده ی درست  از نورپردازی است. نور های مخفی راه حلی جذاب است که میتواند فضا را به طور کلی تغییر دهد .

اگر منبع نور مخفی در جای مناسبی کار گذاشته شود باعث درخشش بیشتر فضا می‌شود و عناصر خاص موجود در آن بیشتر به چشم می‌آیند. در یک ساختمان فضاهای زیادی برای استفاده از این نور های مخفی وجود دارد .

 میتوان در سقف ها ، دیوارها، آشپرخانه، کف زمین، راه پله و ..از نور مخفی استفاده کرد. قیمت نور مخفی سقف ساده همانطور که از نامش مشخص است به دلیل ساده بود ، نسبت به مدل های دیگر پایین تر میباشد .

قیمت نور مخفی سقف ساده
قیمت نور مخفی سقف ساده

قیمت نور مخفی کابینت

یکی از راه حل های ساده برای زیباتر شدن آشپزخانه ها و البته روشن کردن نقاط خاص در آشپزخانه ، نور مخفی کابینت میباشد .

در هنگام انتخاب لامپ ، توجه داشته باشید رنگ نور را متناسب با  سبک دکوراسیون آشپزخانه و سلیقه ی خود انتخاب کنید . نور مخفی کابینت در موقعی که آشپزخانه کاملا در دید است بهترین گزینه خواهد بود.

یکی از نقش های اساسی در دکوراسیون نور پردازی درست است . از ویژگی‌های قابل توجه نور مخفی می‌توان به این مورد اشاره کرد که منبع نور و نور اولیه تولید شده به صورت مستقیم دیده نمی‌شود و نور ثانویه‌ی ایجاد شده باعث زیبایی محیط می‌شود.

قیمت نور مخفی کابینت با توجه به جنس و کیفیت لامپ میتواند متفاوت باشد . برای اطلاع از قیمت انواع کناف سقف ارزان ، تچرا را دنبال کنید .

قیمت نور مخفی کابینت
قیمت نور مخفی کابینت

نور مخفی رنگ آفتابی

یکی از عوامل تاثیر گذار در زیبایی دکوراسیون داخلی ساختمان ها استفاده از نور مخفی ها در سقف یا دیوار ها میباشد . البته از این نوع روشنایی بیشتر در نورپردازی سقف های کاذر ، گچ بری های داخل سقف و دیوار ، کناف و یا سازه های سقفی و دیوار های ساختمانی استفاده میشود.

برای مثال یکی از پر طرفدار ترین نور مخفی های نور مخفی رنگ آفتابی است که با گذشت زمان در طولانی مدت نیز تکراری نشده و به اصطلاح دل نمیزند. و همیشه تازگی خواهد داشت .

نور مخفی رنگ آفتابی
نور مخفی رنگ آفتابی

انواع لامپ نور مخفی

با گسترش صنعت نور پردازی و پیشرفت تکنولوژی ، روش های مختلفی برای ایجاد زیبایی های متنوع در طراحی دکوراسیون داخلی به وجود آمد . از طرفی محصولات متنوعی نیز طراحی و تولید شد و در دسترس عموم قرار گرفت .

یکی از این متودها که در سال 2021 ترند بوده و مورد توجه بسیاری از کارشناسان نورپردازی قرار گرفته است نور مخفی سفف می‌باشد.

در اجرای نورپردازی مخفی از انواع لامپ نور مخفی مختلفی استفاده می‌شود که هر کدام کاربرد‌های مختلف و ویژگی ‌های منحصر به فرد خود را دارند.

انواع لامپ نور مخفی
انواع لامپ نور مخفی

نور مخفی رنگ یخی

یکی از رنگ های محبوبی که امروزه بیشتر مصرف کنندگان ریسه توجه زیادی به آن نشان میدهند نور مخفی رنگ  یخی است و در دکوراسیون فضاهای مختلفی اعم از آشپزخانه ، پذیرایی ، اتاق ها ، راهرو ها و … استفاده میکنند.

استفاده از نور مخفی در سقف یا دیوار ها یک تکنیک خاص است که در آن چشمه های نور به گونه ای نصب می‌شوند که نور ساطع شده از آن‌ها به صورتی بازتابی باشد و خود منبع نور از دید ناظر پنهان باشد.

طیف گسترده‌ای از محصولات روشنایی تولید میشود که در رنگ و مدل های متنوعی در بازار موجود است . و برای استفاده از این تکنیک نور پردازی میتوانید از هر نوع محصولی استفاده کنید.

نور مخفی رنگ یخی
نور مخفی رنگ یخی

قیمت ریسه شلنگی هفت رنگ

همانطور که در بخش قبل گفتیم محصولات متنوع زیادی در بازار عرضه میشود که برای نور پردازی در دکوراسیون میتوان به سراغ آن ها رفت . رایج ترین محصولات مورد استفاده این متود شامل ریسه ال ای دی، ریسه شلنگی، ریسه اس ام دی و حتی گاهی چراغ ‌های سقفی می‌باشد که غالبا بر روی سقف کاذب قابل نصب می‌ باشند.

 ریسه شلنگی هفت رنگ  نیز یکی از انواع این چشمه های زیبای نور است .

قیمت ریسه شلنگی هفت رنگ  براساس نوع کار متفاوت است. بنابراین برای اطلاع از قیمت های دقیق بهتر است با یک کارشناس صحبت و مشورت کنید.

قیمت ریسه شلنگی هفت رنگ
قیمت ریسه شلنگی هفت رنگ

ریسه ال دی ریموت دار

در هر دوره ای از معماری اعم از مدرن و معاصر ، روشنایی و نور پردازی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است . این روشنایی و منبع نور میتواند طبیعی با مصنوعی باشد .

 نور طبیعی همان نور خورشید است و نور های مصنوعی شامل انواع مختلف لامپ ها میباشد. یکی از سیستم های روشنایی بسیار انعطاف پذیر ریسه ال دی ریموت دار است که امروزه محبوبیت زیادی پیدا کرده است .

 این ریسه ها راه حل ساده ای برای دکوراسیون های مختلف بوده و نیازهای روشنایی را نیز برطرف می گرداند.

ریسه ال دی ریموت دار
ریسه ال دی ریموت دار

ریسه شلنگی برای اتاق

ریسه های شلنگی یک نوع منبع روشنایی هستند که باریک و بلند میباشند . از این محصولات برای تزیینات مختلف در سقف یا دیوار ها استفاده میشود. این ریسه ها انواع مختلفی دارند که میتوانند در رنگ های متفاوتی تولید شوند.

 ریسه شلنگی برای اتاق ، پله ها ، سقف های کاذب ، لب باغچه ها ، برای آویختن عکس ، فیلمبرداری و عکس برداری های مناسبتی در آتلیه ها و فضای باز ، یا هر جای دیگری میتواند مناسب باشد.

ریسه شلنگی برای اتاق
ریسه شلنگی برای اتاق

ریسه نور مخفی

به دلیل استفاده ی آسان از این محصول ، و جذابیتی که به فضا میبخشد ، استفاده از انواع ریسه نور مخفی روز به روز رو به افزایش است . از ریسه ها برای روشنایی، نورپردازی و اجرای نورمخفی در راویزهای سقفی و کناف، دور تابلوها، دور پنجره ها، دور کتیبه ها، روشنایی پله ها، حواشی جداول و… استفاده میشود.

این محصولات برای زیبایی محیط خانه و طراحی داخلی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار هستند. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به دنبال طراحی یک دکوراسیون شیک و چشم نواز هستید ،   به خوبی از ویژگی های کاربردی این ریسه ها اطلاع دارید و نیاز به توضیحات اضافه نیست.

ریسه شلنگی انبه ای

یکی دیگر از شیوه های اجرایی در نورپردازی ، استفاده از ریسه شلنگی انبه ای میباشد. در این روش نیز منشا نور و یا لامپ مشاهده نمی شود ولی بازتاب نور را بر روی سطوح مشاهده میکنیم . این ریسه های رنگا وا رنگ مصرف انرژی بسیار پایینی دارند. همچنین  ضد آب بوده و در متراژی تا صد متر نیز به فروش خواهند رسید.

علاوه بر این موارد اگر از دستگاه تنظیم شدت نور در این ریسه ها استفاده می کنید، می توانید  نوع تراکم بالای آن را انتخاب کنید تا در مراسم ها نیز بسیار جذاب و شیک دیده شود.

ریسه شلنگی انبه ای
ریسه شلنگی انبه ای

ریسه شلنگی فیروزه ای

ریسه های شلنگی به دلیل زیبایی و رنگ بندی متنوعی که دارند در اکثر طراحی های مختلف دکوراسیون ، و بیشتر ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرد.

 ریسه ها در رنگ های متفاوتی در بازار وجود دارد که هر فرد میتواند با توجه به سلیقه ی خود و محل استفاده ی ریسه ، از انواع مختلف رنگ ها بهترین و مناسب ترین گزینه ی خود را انتخاب و خریداری کند.

برای مثال ریسه شلنگی فیروزه ای با رنگی خاص انتخاب افرادی خواهد بود که به دنبال ایجاد یک فضای خاص هستند.

ریسه شلنگی فیروزه ای
ریسه شلنگی فیروزه ای

خرید ریسه شلنگی ارزان

ریسه های شلنگی در فضاهای مختلفی مثل کامپیوتر ها ، انواع اسباب بازی های ، برای ایجاد روشنایی در محیط های کار مثل تولیدی ها و خیاطی ها ، در آلاچیق ها برای زیبایی و روشنایی ، در راهرو ها ، استخر ها و خیلی موارد دیگر مورد استفاده قرار میگیرد.

 البته استفاده از این محصولات در مکان های مختلف بستگی به مقدار مقاومت آن دارد . برای خرید ریسه شلنگی ارزان میتوانید با شماره  های درج شده در سایت تماس بگیرید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید . مشاوران شرکت ، با صبر و حوصله تمامی سوالات شما را پاسخگو خواهند بود .

اما نصب ریسه شلنگی به دیوار نیاز به رعایت اصولی دارد تا بتوانید بدون ایجاد صدمه به دیوار و همچنین افزایش طول عمر ریسه، از تمام امکانات آن استفاده کنید.

بهترین مارک ریسه شلنگی

از مهم ترین ویژگی های یک ریسه شلنگی ، جنس منعطف ، نور شفاف، میزان مصرف برق کم ، نصب راحت بدون نیاز به ترانس و قابلیت برش به مقدار دلخواه میباشد که موجب افزایش طرفداران و محبوبیت روز افزون این محصول میشود. به طور کلی از اهمیت نور پردازی در طراحی داخلی نمی توان غافل بود .  بهترین مارک ریسه شلنگی ریسه ای است که تمام این ویژگی ها را به خوبی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد و هزینه ی منسب و مقرون به صرفه ای نیز داشته باشد .

بهترین مارک ریسه شلنگی
بهترین مارک ریسه شلنگی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.