ما را در اینستاگرام دنبال کنید :

تچرا - Tachra

قیمت نور مخفی کناف تهران

دسته بندی


محبوب ترین مقاله ها


معرفی و کارایی سقف های کشسان کاذب لابل
۲۵ بهمن ۱۴۰۲

Introducing Labell stretch ceilings سقف های کشسان از مدرن ترین انواع سقف کاذب ...

کاربرد نور های خطی در سقف کناف
۳ بهمن ۱۴۰۲

The application of linear lights in the false ceiling of knauf در حال ...

معرفی آکواپلاس، محصول جدید شرکت کی پلاس
۸ آبان ۱۴۰۲

Introducing Aquaplus, a new product of Kplus company پانل مسلح سیمانی از محبوب ...

معرفی و کاربرد تایل آکوستیک الیاف معدنی
۲۴ مهر ۱۴۰۲

Introduction and application of mineral fiber acoustic tile در این سال های اخیر ...

مزایا و ویژگی های محصولات پودری کی پلاس
۱۸ مهر ۱۴۰۲

Advantages and features of K Plus powder products محصولات پودری کی پلاس در ...

معرفی پانل های روکش دار گچی کناف ایران
۲۶ شهریور ۱۴۰۲

Introduction of knauf plaster coated panels در بحث ساخت و ساز، بهره وری ...

برچسب ها


قیمت نور مخفی کناف تهران

قیمت نور مخفی کناف تهران

قیمت نور مخفی کناف تهران ؛  به عوامل گوناگونی وابسته است . در مطالب قبلی در ارتباط با نور مخفی ها مفصل توضیح دادیم و به احتمال زیاد تا به حال متوجه شده اید که این شاخه از نور پردازی در معنای کلی چیست و به چه روشی اجرا می شود. در استفاده از نور مخفی ها ، به جای نور مستقیم ، بازتاب نور بر روی سطح مشاهده می شود . لامپ های نور مخفی که منشا نور هستند  از دید پنهان می شود . سقف کناف برای اجرای این نوع نورپردازی ها یکی از بهترین راه حل ها است . در مطلب امروز قصد داریم در ارتباط با قیمت نور مخفی کناف تهران که البته دغدغه ی افراد زیادی است صحبت کنیم . با ما همراه باشید .

قیمت نور مخفی هفت رنگ

شاید اولین چیزی که افراد در ابتدای تصمیم به خرید به آن فکر خواهند کرد ، بودجه ی خود و قیمت آن وسیله و کالای مورد نظر باشد . به هر حال این موضوع چیزی نیست که آن را نادیده گرفت ، به ویژه در شرایط اقتصادی این روزهای کشور که همه ی مردم را در شرایط نسبتا سختی قرار داده است .

نور مخفی های هفت رنگ که از محصولات پر طرفدار نیز محسوب میشود یکی از زیباترین نور مخفی هاست . قیمت نور مخفی هفت رنگ نسبت به کیفیتی که دارند ، و البته شرکت سازنده ، میتواند متغیر باشد .

قیمت نور مخفی هفت رنگ
قیمت نور مخفی هفت رنگ

قیمت نور مخفی سقف ساده

معمولا نور مخفی ها با استفاده از انواع لامپ‌های شلنگی ، ریسه‌های اس ام دی(SMD) یا ال ای دی(LED) اجرا می‌شوند. از این مدل نور پردازی  بیشتر در داخل سقف‌های کاذب، گچبری‌ های داخل سقف و دیوار، کناف و سازه‌ های سقفی و دیوار ساختمانی استفاده می‌شود.

 قیمت نور مخفی سقف ساده اگر به صورت خط صاف باشد و دارای هیچ پیچ و خمی نباشد ، و به صورت  موازی با دیوار اجرا شود ، در صورتی که طول متراژ آن کمتر از یک متر باشد نیز  یک متر  محاسبه میگردد.

قیمت نور مخفی سقف ساده
قیمت نور مخفی سقف ساده

قیمت نور مخفی کابینت

یکی از بهترین و ساده ترین روش ها برای خاص تر جلوه دادن فضای آشپزخانه، که یک نورپردازی مدرن محسوب میشود استفاده و بکارگیری از نور مخفی کابینت است . این روش برای روشن کردن نقاطی خاص در آشپزخانه و روشن تر کردن فضا بسیار مناسب است .

 قیمت نور مخفی کابینت که مانند ریسه‌های اس ام دی به صورت متری یا حلقه‌ای قابل تهیه است ، با توجه به کیفیتی که دارد مشخص میشود. نوع متریالی که در ساخت و تولید استفاده میشود از عوامل تاثیر گذار در قیمت خواهد بود. برای اطلاع از قیمت انواع کناف سقف ارزان ، تچرا را دنبال کنید .

قیمت نور مخفی کابینت
قیمت نور مخفی کابینت

لامپ نور مخفی

نور پردازی سقف و دیوار ها چه در دکوراسیون داخلی و فضای مختلف داخل ساختمان ها و چه در نمای ساختمان ، یکی از روش های بی دردسر اما بسیار شیک و چشم نواز است .

 امروزه در هر کجایی که باشید یکی از انواع نور مخفی ها را مشاهده خواهید کرد. در این روش با استفاده از لامپ نور مخفی ، و انواع ریسه های ام دی(SMD) یا ال ای دی(LED) و البته لامپ های شلنگی ، داخل سقف‌های کاذب، گچبری‌های داخل سقف و دیوار، کناف و سازه‌های سقفی و دیوار ساختمانی میتوان بهترین طرح ها را به اجرا در آورد .

لامپ نور مخفی
لامپ نور مخفی

انواع لامپ نور مخفی

شاید در ابتدای تولید انواع ال ای دی ها ، استقبال زیادی از آن نشد و به دلیل رنگ نور آن که سفید متمایل به آبی بود افراد علاقه ای به استفاده از آن در فضای داخلی ساختمان ها نشان نمیدادند . اما رفته رفته این ماجرا به کلی تغییر کرد . حالا شاهد آن هستیم که با توسعه تکنولوژی ، انواع لامپ نور مخفی و ال  ای دی هایی تولید شدند که می‌توانند نورهای گرم و زرد تولید کنند . از این رو افراد تمایل دارند از این نوع چراغ ها در داخل یا خارج ساختمان به کار گیرند.

انواع لامپ نور مخفی
انواع لامپ نور مخفی

نور مخفی رنگ یخی

نسل جدیدی از ریسه ها که با بازده نوری بالا و البته طول عمر زیاد و قوی تر ، به بازار آمدند انواع نور مخفی رنگ یخی بودند . این ریسه ها معمولا با فناوری ال ای دی و اس ام دی در مصرف برق تا 80 درصد میتوانند صرفه جویی کنند. یکی از بهترین نکات قابل توجه در این نور مخفی این است که با برق شهری 220 ولت تنها از طیق یک سوکت قابل استفاده بوده و میتوان در هر مکانی آن را بکار برد .

نور مخفی رنگ یخی
نور مخفی رنگ یخی

نور مخفی هفت رنگ کنترلی

شاید بشود گفت یکی از گران ترین نور مخفی ها در این زمینه ،  نور مخفی هفت رنگ کنترلی است . اما اگر از گران بودن آن بگذریم یکی از بهترین گزینه ها  برای نور مخفی سقف است  . این نور مخفی علاوه بر تنوع در رنگ و نورپردازی و افکت های نوردهی ، از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده و طول عمر بالایی دارد . از طرفی دیگر  ضد گرد و غبار و گاها ضد آب میباشد.

نور مخفی هفت رنگ کنترلی
نور مخفی هفت رنگ کنترلی

ریسه نور مخفی

در تعریف علمی ریسه نور مخفی شامل یک نوار است که تعدادی لامپ روی آن نصب شده است . این لامپ ها توسط یک مدار الکتریکی به یکدیگر متصل شده اند . از ویژگی های مهم این  ریسه ها انعطاف پذیری بالای ان هاست .

 این موضوع به علت محفظه لاستیکی شکل یا سیم اتصال میباشد .  از گزینه‌های جدید و پرطرفدار امروزی در طراحی دکوراسیون و فضای هر بنایی استفاده از انواع مختلف ریسه ها و نور مخفی ها میباشد .

ریسه نور مخفی
ریسه نور مخفی

ریسه ال دی ریموت دار

یکی از بهترین گزینه ها برای نور مخفی لاکچری ، که این روزها افراد زیادی تمایل به اجرای آن در ساختمان های خود دارند ریسه ال دی ریموت دار است . این ریسه ها  با یک ترانس ریموت دار که دارای دوشاخه است به برق شهری متصل می شود .

 این ریسه ال ای دی نواری که از تکنولوژی RGB استفاده کرده می تواند رنگ های مختلفی را به نمایش بگذارد . و افراد میتوانند رنگ بندی دلخواه خود را داشته باشند.

ریسه ال دی ریموت دار
ریسه ال دی ریموت دار

ریسه شلنگی فیروزه ای

هر چیزی که در دکوراسیون خانه قرار بگیرد برای فضا سازی است . این فضاسازی باید به گونه ای انجام شود که  با   قرار گرفتن در فضا ، احساس آرامش و راحتی کنید.

یکی از گزینه های موثر برای فضاسازی استفاده از لامپ نور مخفی برای نورپردازی و روشنایی اتاق های خانه است. استفاده از نورپردازی با ریسه شلنگی فیروزه ای تاثیر بسیار زیادی در فضاسازی و ایجاد حس آرامش و لذت در داخل خانه خواهد داشت .

ریسه شلنگی فیروزه ای
ریسه شلنگی فیروزه ای

ریسه هفت رنگ ریموت دار

امروزه در دکوراسیون داخلی یا نمای ساختمان ها از انواع مختلف نور های مخفی استفاده میشود که در مواقعی این نورها نواری هستند و در برخی دیگر یک عدد لامپ است که در گوشه ای از اتاق پنهان می شود. مسلما لامپ های نواری قابلیت و تنوع بیشتری دارد. ریسه هفت رنگ ریموت دار یکی از بهترین گزینه ها برای ایجاد فضایی زیبا و خاص است . برخی اتاق های مدرن که فضایی سرد و بی روح دارند با استفاده از لامپ نور مخفی، گرم و دوست داشتنی جلوه می کنند.

ریسه هفت رنگ ریموت دار
ریسه هفت رنگ ریموت دار

بهترین مارک ریسه شلنگی

امروزه استفاده از انواع نور مخفی و این نوار های نورانی که با لامپ های کوچکی که رو خود دارند ، بسیار محبوب و مشهور شده است . نور یکدست و زیبای بهترین مارک ریسه شلنگی ، در جشن ها و مهمانی ها باعث ایجاد فضایی شیک و دلپذیر میشود . و با توجه به ویژگی ضد رطوبت و ضد گرد و غبار بودن این محصولات استفاده از آن‌ها در فضاهای باز نیز امکان پذیر است. البته این محصولات برای نور پردازی حمام و سرویس های بهداشتی نیز گزینه ی مناسبی است .

بهترین مارک ریسه شلنگی
بهترین مارک ریسه شلنگی

خرید ریسه شلنگی ارزان

همانطور که گفتیم به دلیل ضد آب بودن ریسه های شلنگی در  حمام خانه ‌ها، سرویس ‌های بهداشتی و استخرها نیز بسیار مورد استتفاده قرار میگیرند. اتاق های خواب نیز از جمله مکان‌ هایی هستند که میتوان با خرید ریسه شلنگی ارزان و نصب آن فضایی فانتزی و زیبا ساخت .  نصب کردن این لامپ ها در سقف ، دیوار ، یا حتی پشت آینه می تواند ظاهر چیدمان یک اتاق را به کل متحول کند.

خرید ریسه شلنگی ارزان
خرید ریسه شلنگی ارزان

قیمت ریسه شلنگی

اگر به دنبال محصولات با کیفیت به همراه نصب و اجرای آن در زمینه ی نور مخفی و به صرفه بودن قیمت ریسه شلنگی هستید ، به راحتی میتوانید با تماس گرفتن با تیم متخصص تچرا ،  جهت اجرای سقف کاذب کناف و انواع نورپردازی های اصولی سقف و ساختمان خود، علاوه بر دریافت لیست دقیق از قیمت ها ، آن هارا بررسی و با یکدیگر مقایسه کنید. در نتیجه میتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید .

خرید ریسه شلنگی ارزان
خرید ریسه شلنگی ارزان

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.