ما را در اینستاگرام دنبال کنید :

تچرا Tachra

اجرای سقف کناف ساده

دسته بندی


محبوب ترین مقاله ها


Introducing Labell stretch ceilings
۲۵ بهمن ۱۴۰۲

Introducing Labell stretch ceilings سقف های کشسان از مدرن ترین انواع سقف کاذب ...

The application of linear lights in the false ceiling of knauf
۳ بهمن ۱۴۰۲

The application of linear lights in the false ceiling of knauf در حال ...

Introducing Aquaplus a new product of Kplus company
۸ آبان ۱۴۰۲

Introducing Aquaplus, a new product of Kplus company پانل مسلح سیمانی از محبوب ...

Introduction and application of mineral fiber acoustic tile
۲۴ مهر ۱۴۰۲

Introduction and application of mineral fiber acoustic tile در این سال های اخیر ...

Advantages and features of K Plus powder products
۱۸ مهر ۱۴۰۲

Advantages and features of K Plus powder products محصولات پودری کی پلاس در ...

Introduction of knauf plaster coated panels
۲۶ شهریور ۱۴۰۲

Introduction of knauf plaster coated panels در بحث ساخت و ساز، بهره وری ...

برچسب ها


اجرای سقف کناف ساده

اجرای سقف کناف ساده

اجرای سقف کناف ساده ؛ یکی از بهترین ایده ها برای سقف کناف می باشد . سقف کناف یکی از سقف های که برای دیزاین و دکوراسیون منزل استفاده می شود . سقف کناف دارای ویژگی های  مانند ، عایق صدا ، عایق صوت ، صرفه جویی در انرژی و هزینه و… را دارا می باشند . سقف کناف ساده از یک سازه فلز یاز جنس گاروانیزه  می باشد که روکش گچی و یا سیمانی دارد. و در دو مدل ساده و متحرک ایجاده شده است . از سقف های کناف ساده برای پوشاندن تاسیسات ساختمانی بسیار کاربرد دارد و می توان در دکوراسیون و زیبایی سقف و ایجاد نور بیشتر کاربرد دارد . این سقف ها دارای نصب  سریع آسان و عایق حرارتی و صوتی و … مورد استفاده می کنند . بسیار از این گونه سقف ها ساده و دارای چشمگیر زیبا و ظاهری لوکس و جذابیت خاصی به محیط می دهد . شرکت تچرا در اینجا به انواع سقف ها پرداخته است که شما برای اطلاعات بیشتر به سایت شرکت به سایت  این شرکت  مراجعه کنید .

اجرای کناف سقف

کناف  از روکش گچی ساخته شده است . کناف سقف از انواع گوناگونی ساخته شده است که تمام موارد و مصالحی از مواد درجه یک و مرغوب تولیده شده است و دارای تنوع زیادی و روش های متنوع و مختلفی دارد . اجرای کناف سقف دارای قابلیت نصب آسان و به قسمت های پشتی  دسترسی آسان این نوع سقف ها به دلیل سرعت اجرای بسیار بالا و نحوه اجرای بسیار وسیع تر در بین سقف های کاذب بسیار محبوب به حساب می آید . به دلیل انعطاف بودن این نوع سقف ها ، امکان ایجاد طرح های هندسی مختلف فراهم می شود . می توان اشکال ساخته شده این سقف را با نور پردازی های زیبا ترکیب کرد تا جلوه گر هنر و معماری در سقف های کاذب باشند . اجرای کناف سقف به دلیل سبک بودن فشاری به سقف و بنا وارد نمی کند و همین باعث سهولت هرچه بیشتر نصب سازه می شود . این کناف سقف انعطاف بالایی دارد و باعث میشود در برابر زلزله مقاوت نشان دهد .

اجرای کناف سقف
اجرای کناف سقف

کناف سقف پذیرایی جدید

سقف یکی از عناصر مهم در دکوراسیون جدید منزل می باشد . کناف سقف پذیرایی جدید در انواع طرح ها رنگها متنوع وجود دارد . میتوانید به نوع سبک دکوراسیون منزل شما بستاگی دارد .با نور پردازی  کناف سقف پذیرایی جدید منزل خود را و با ترکیب رنگ های مختلف و بکارگیری نور مخفی و یا وسایل های روشنایی دیگر می توانید منزل خود را زیباتر کنید . تناسب رنگ در بین وسایل های خانه و سقف می تواند نمای جذابی به محیط بدهد . کناف کاری سقف به علت سبکی و انعطاف پذیری بسیار بالا و وزن کمی که دارد مورد استفاده اکثر دکوراسیون کارهای  داخلی و مشتریان که میخواهند به طراحی خانه هایشان بپردازند ایده بسیار خوبی است و به خاطر استفاده از ساختار فلزی سبک تر و امکان ایجاد تنوع بالا در طراحی انواع کناف می باشد .

کناف سقف پذیرایی جدید
کناف سقف پذیرایی جدید

سقف ساده یا کناف

سقف ساده یا کناف دارای اجرای سقف دارای وزن کمتری دارد . که قابلیت انعطاف پذیری بالا و مقاوم در برابر زلزله می باشد . سبک بودن کناف باعث می شود که به راحتی قابل حمل باشد . سقف ساده یا کناف دار باعث می شود که انعطاف پذیری زیادی که این نوع سقف ها دارند میتوانید طرح و مدل های دلخواه را برروی سقف خود پیاده کنید . سقف ساده یا کناف باعث می شود که مانند  عایق صدا عمل کند و در صورت استفاده از کناف باعث می شود که صدای محیط داخل منزل شما به طبقات دیگر نرود . ایجاد نور پردازی ایده آل و مناسب در سقف منازل مسکونی بستگی زیادی به طرح کناف و اجرای مناسب آن دارد . به یاد داشته باشید که نور پردازی صحیح می تواند به کناف سقف اجرا شده جلوه زیباتری بدهد . برای اطلاع از قیمت انواع کناف سقف ارزان ، تچرا را دنبال کنید .

سقف ساده یا کناف
سقف ساده یا کناف

کناف ساده اتاق خواب

کناف ساده اتاق خواب به کنافی گفته می شود که با طرح های بسیار زیبا و جذاب مورد استقبال افراد قرار گرفته است . این نوع سقف ها از لایه های روکشی گچی به محل مورد نظر شما نصب می شود . کناف از نظر قیمت بسیار مناسب و ایمنی بالا و کاربرد آسانی دارند . یکی از بهترین راه های زیبا سازی اتاق خواب استفاده از کناف ساده اتاق خواب که دارای نور پردازی مناسب از داخل کناف می تواند جذابیت اتاق و کناف را بیشتر زیباتر و جذاب تر کند . این نوع سقف ها دارای وزن بسیار کم هستند که مقاومت بالایی در برابر رطوبت و عایق صدا هستند . با طراحی اینگونه کناف ساده اتاق خواب می توانید اتاق خود را به مکانی بسیار زیبا و جذاب و پر از آرامش خواب ایجاد کنید . برای اطلاعات بیشتر و دیدن انواع نمونه های اتاق خواب کار شده از کناف به سایت تچرا مراجعه فرمایید .

کناف ساده اتاق خواب
کناف ساده اتاق خواب

اتصلات کناف

کناف دارای اتصلات مختلف مانند :

اویز و پل : از این موارد می توانید جهت استفاده از سازه باربربه سازه پنل خور و ایجاد یک شبکه استفاده می شود .

بست واویز نیمه :  از این قطعه در جایی استفاده می شود که استفاده از قطعه پل مقدور نمی باشد . این قطعه در دو اندازه برای سازه ها  تولید و عرضه می شود .

اتصال مستقیم : از این قطعه مواقعی که فاصله سقف کاذب با سقف اصلی کم است . از این جهت قطعه مورد استفاده قرار می گیرند .

اتصال سقفی : از این  قطعه جهت اتصال آویز به سقف مورد استفاده قرار می گیرد .

بست اتصال آویز دوبل : برای تنظیم ارتفاع و جهت  گرفتن آویز از سقف اصلی در سقف ها مورد استفاده قرار می گیرد .

مفتول آویز سمی : از این قطعه به همراه بست اتصال آویز دوبل داخلی جهت اتصال زیر سازی اصلی در سقف های مشبک استفاده می شود .

برای اطلاعات بیشتر به سایت شرکت تچرا مراجعه کنید . با طراحان و معمارهای داخلی این شرکت صحبت کنید .

اتصلات کناف
اتصلات کناف

کناف ساده آشپزخانه

اشپزخانه که جز اصلی ترین مکان در هر خانه می باشد ، که با طراحی زیبا سقف و داخل ان می توانید نوع سبک خانه خود را مشخص کنید . بهتر است در ایجاد فضای آشپزخانه  از رنگ های ، سبک و مصالح خوب و درجه یک بکار ببرید . مدل کناف سقف آشپزخانه در مدل های متنوعی می تواند طراحی شود که نوع طراحی و اجرای آن به عواملی چون مقدار هزینه ، سبک آشپزخانه ،متراژ فضا و … دیگر موارد بستگی دارد . در درون سقف کاذب از گچ بری های خاص و شیک استفاده کنید تا فضای آشپزخانه را متفاوت ایجاد کنید . کناف سقف آشپز خانه می تواند کمکی برای مخفی کردن انواع تاسیسات آشپزخانه شما باشد . مدل کناف سقف آشپزخانه در مدل های متنوعی میتواند طراحی شود که نوع طراحی و اجرای آن به عواملی چون مقدار هزینه ، سبک آشپزخانه ،  متراژفضا و … دیگر موارد بستگی دارد . که با بررسی هر کدام می توان به زیباترین و شیک ترین نوع طراحی سقف کاذب آشپزخانه رسید . اما بهتر است در طراحی آشپزخانه به فضای داخلی ، رنگها ، سبک ها ، دکوراسیون آشپزخانه و مصالح به کار رفته توجه کنید و با توجه به این ها سقف آشپزخانه را دیزاین کنید .

کناف ساده آشپزخانه
کناف ساده آشپزخانه

نحوه اجرای کناف سقف کاذب

نکته اصلی در نصب کناف انتخاب درست متریال مناسب برای بهبود کیفیت در اجرای پروژه است ، که بهترین و مقرون به صرفه ترین نوع کناف است که می توان با استفاده از جک های نگهداری پنل ، تخته های گچ را به زیر بنا متکی کرد . استفاده از این جک ها در نصب صفحات گچ مستحکم کردن کناف با استفاده از پیچ توسط یک نفر ،که باعث می شود هزینه صرفه جویی شود و همچنین برای ایجاد استحکام بیشتر می بایست صفحات کناف امتداد طولی پنل های گچی و عمود بر امتداد پنل های گچی نصب شود و در دیگر در کلیه مراحل اجرای کناف هم یک لایه ای هم چند لایه ای می بایست پنل های گچی کناف به صورت حصیر چین و همچنین در فاصله دو شگاف حداقل40سانتی متر از هم باشد و طول شکاف ها در راستای یکدیگر باشند که این کار باعث می شود . این کار باعث میشود که  کناف در طول زمان ترک نخورد . در انتخاب پیچ های  باید دقت کنید که با جنس خوب باشند زیرا در گذر زمان پیچ ها کج یا شکسته نشوند و فاصله پیچ ها باهم در روی صفحه باید 17 سانتی متر باشد . می توانید از صفحات روکش دار برای انواع مصارف عمومی استفاده کنید . می توانید از نوار چسب های جداکننده برای جلوگیری از ترکیب کناف و ساختمان استفاده کنید .

نحوه اجرای کناف سقف کاذب
نحوه اجرای کناف سقف کاذب

کناف سقف پذیرایی مستطیلی ساده

کناف سقف مستطیلی یکی از انواع مدل های اجرای کناف می باشد که  چنین سقف های کاربرد بسیاری دارند . و یکی از پر طرف دارترین دیزاین سقف می باشد . که علاوه بر کیفیت اجرا سقف کناف انتخاب طرح و مدل مناسب برای ورودی های پذیرایی بسیار مهم می باشد . طراحی سقف برای ایجاد حس خوب و فرصتی برای خاص سازی شکل نور در خانه است . سقف خانه به عنوان یک عنصر مهم در دکوراسیون خانه می باشد در چنین  سقف کاذب مستطیلی می تواند به گرم ماندن منزل شما در زمستان و همچنین سرد شدن در تابستان کمک کند . شما می توانید با توجه به ضخامت های مختلف برای سقف خود انتخاب کنید . بهتر است برای اطلاع دقیق به سایت شرکت تچرا مراجعه کنید .

کناف سقف پذیرایی مستطیلی ساده
کناف سقف پذیرایی مستطیلی ساده

سقف ساده بدون کناف

سقف جز دیوار پنجم منزل به حساب می آید . که می توان با ایجاد دکوراتیوهای مناسب سقف خانه ی زیبایی بسازید . از جمله موارد مهم در سقف ساده بدون کناف استفاده از نور پردازی مناسب و ساده می باشد . استفاده از لوسترهای و نور پردازی های مناسب که باعث می شود نمای بسیار جذابی در ان ایجاد کنید . سقف ساده بدون کناف در بین افراد طرفداران زیادی دارند . سقف ساده بدون کناف از بهترین نوع سقف ها میباشد . شما میتوانید با یک رنگ کردن خاص سقف منزل خود را جذاب تر کنید .

سقف ساده بدون کناف
سقف ساده بدون کناف

قیمت کناف ساده سقف

با ایجاد کناف ساده سقف باعث جداسازی فضاهای مختلف و کاهش ارتفاع سقف و نور پردازی است . که باعث ناهمواری و تاسیسات ساختمانی را می پوشاند و انواع ناهمواری های و تاسیسات ساختمان را می پوشاند . می توانید با انواع نور مخفی را نصب کنید . عوامل زیادی در اعلام قیمت کناف وجود دارد مانند هزینه نصب کناف و خرید مصالح و دستمزد می توانید بر قیمت کناف ساده سقف اثر بگذارد . می توانید برای محاسبه قیمت کناف از متر مربع یا متر طول ، میزان کناف مصرف شده و بهای تمام شده را محاسبه کرد . اما برای اطلاعات بیشتر به سایت شرکت تچرا مراجعه کنید و با کارشناسان نصب و فروش شرکت ارتباط برقرار کنید .

قیمت کناف ساده سقف
قیمت کناف ساده سقف

زیرسازی کناف تیپ A

زیر سازی کناف تیپ مراحل اصلی نصب کناف می باشد . زیر سازی کناف دارای اصول و نکاتی متفاوتی را دارا می باشد . در این مرحله قبل از شاسی کشی کناف در تیپ ابتدا باید از استحکام سقف اصلی برای تحمل وزن زیر سازی کناف و آویزه ها مطمئن شوید ، توجه کنید که ارتفاع استاندارد کناف با توجه به نوع پروژه متغیر می باشد . فاصله گذاری در کناف با توجه به بار گذاری سقف انتخاب می شود . فاصله در آویز باید حدود 65 سانتی متر باشد اما اگر از دو لایه پنل استفاده شود فاصله آویز در کناف 55 سانتی متر خواهد بود . این نوع زیر سازی مراحل های مختلفی دارد که شما با مراجعه به سایت شرکت تچرا می توانید انواع آنها را ملاحظه کنید .

زیرسازی کناف تیپ A
زیرسازی کناف تیپ A

عکس زیر سازی کناف

کناف نوعی سقف کاذبی است که دارای قطعات سازنده که در ابعاد مختلف ساخته می شود این مدل سقف های زیبایی خاصی به محیط منزل می دهد . اما  این زیر سازی کناف باید طوری باشد که به صورت شبکه ای از اتصالات فلزی و گاروانیزه هست و در ساختار زیر سازی کناف با انواع آویزه ها پیچ ها و مهره ها به هم متصل می شوند . بهتر است برای دیدن انواع زیر سازی ها به سایت شرکت تچرا مراجعه کنید .

عکس زیر سازی کناف
عکس زیر سازی کناف
عکس زیر سازی کناف
عکس زیر سازی کناف
عکس زیر سازی کناف
عکس زیر سازی کناف
عکس زیر سازی کناف
عکس زیر سازی کناف

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.